با ما همراه باشید

پاکدشت

تشکیل خانه مطبوعات مهمترین گام ساماندهی در حوزه مطبوعات

خبر استان : مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران در خصوص ساماندهی مطبوعات استان تهران اعلام کرد: خانه مطبوعات به همت اداره کل و با حضور اصحاب رسانه در شهرستانها تا نیمه اول مهرماه شکل می گیرد.

دکتر برزین ضرغامی گفت: با توجه به این که یکی از اهداف و شعارهای اداره کل از ابتدای سال ۹۳ تشکیل تشکلهای غیردولتی در حوزه های مختلف فرهنگ و هنراست ،  که خانه مطبوعات یکی از مهمترین اهداف ما به منظور ساماندهی وضعیت مطبوعات شهرستانهای استان تهران و به منظور تحقق شعار واگذاری امور به اصحاب رسانه می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران ادامه داد: مطبوعات استان در ابعاد مختلف دچار آسیب های فراوان است که بیشتر مسایل این حوزه می بایست توسط صنفی متخصص و آشنا به امورسانه پیگیری و حل شود.

وی درادامه افزود: از مهمترین معضلات مطبوعات در شهرستانها ، حضور افراد غیر متخصص در  عرصه مطبوعات ، نبود نشریات محلی وسایه سنگین ویژه نامه ی روزنامه های سراسری  ست  که تبدیل به معضل شده اند.

دکتر ضرغامی همچنین ادامه داد: شناسنامه دار شدن مطبوعات شهرستانهااعم از نشریات محلی ، دفاتر سرپرستی ، روزنامه نگاران و خبرنگاران ودفاتر توزیع گامی مهمی در بهبود فعالیت رسانه ای شهرستانها خواهد بود.

ویدر پایان اعلام کرد: خانه مطبوعات طبق فراخوان و براساس اساسنامه ابلاغی معاونت مطبوعات به شهرستانها ابلاغ شده است که ادارات تابعه موظف هستند ظرف مدت یک ماه آینده خانه مطبوعات را تشکیل دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان تهران درپایان از اصحاب رسانه خواست تا با حضور پررنگ در جهت تشکیل خانه مطبوعات، این اداره کل را در مهمترین گام ساماندهی حوزه مطبوعات یاری دهند.وهرگونه نقطه نظر و مطالب خورا با این  اداره کل در میان بگذارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.