با ما همراه باشید

اتاق خبر

اهدا لوح تقدیر به مهندس کوروش میرزایی شهردار فرون آباد

خبراستان:جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات مدیریت شهری فرون آباد در راستای رفع موانع پیش روی و تسریع در روند اجرای پروژه های شهری با حضور مهندس فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه، مهندس کوروش میرزایی شهردار، جلیل سیری رئیس و سیداصغر میرقاسمی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر فرون آباد، روسای ادارات برق شهرستان و آبفای شهر فرون آباد برگزار گردید.
مهندس کوروش میرزایی شهردار فرون آباد در ابتدای این نشست ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه و مسئولین حاضر در جلسه، افزود: بنده و همکارانم در مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را بکار بسته و با تفاهم و تعامل دست در دست یکدیگر داده و کارها را به جلو پیش می بریم تا زمینه را برای ارائه خدمات بیشتر به مردم فراهم نمائیم.
وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را در به سرانجام رساندن امورات و پروژه ها بکار بسته ایم، تاکید کرد: با افزایش مشارکت شهروندان در اجرای پروژه ها باعث نشاط، امید و تسریع در امور شهری خواهیم شد.
وی بیان داشت: با همدلی و همیاری شهرداری و شهروندان زمینه تسریع در امر خدمت رسانی در زمینه های مختلف به ویژه فعالیت های عمرانی فراهم می شود.در حاشیه این دیدار مهندس فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی سرعت و قدرت پیگیری کارها از سوی شهردار فرون آباد را قابل تقدیر دانست و بیان داشت: فعالیت های مهندس کوروش میرزایی شهردار فرون آباد و اعضای شورای اسلامی شهر در راه آبادانی و خدمت به مردم باعث خوشحالی است و اکنون شاهد اقدامات مثبت زیادی در راه خدمات رسانی به شهروندان فرون آبادی در راستای توسعه و پیشرفت شهر می باشیم و بابت اجرای این حجم از طرح ها و پروژه ها و فعالیت های عمرانی تقدیر و تشکر می نمایم.

مهندس فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اهدا لوح تقدیر از زحمات مهندس کوروش میرزایی شهردار فرون آباد در تحقق ارتقای سطح زندگی شهروندان تجلیل کرد.
متن پیام بشرح ذیل است:
سرافرازی و آبادانی ایران اسلامی در عرصه های گوناگون مرهون همت بلند تلاشگرانی است که با دست توانای قادر متعال در راه اعتلای نام جاویدان این مرز و بوم اسلامی، ثابت قدم و استوار گام بر می دارند. حضور جنابعالي در سمت شهردار فرون آباد فرصتي براي خدمت به مردم شریف شهر می باشد و دلسوزی و کمک های مؤثر شما همواره راهگشای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم عزیز شهر فرون آباد بوده است. بی شک تلاش برای ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان جهت ارتقای سطح زندگی ایشان، بدون همدلی و مساعدت مسوولین و مدیران بخش های مختلف تحقق نخواهد یافت. مطمئناً مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی، موجبات ارتقاء شهر فرون آباد را فراهم خواهد نمود. لذا بدینوسیله به پاس تجلیل از زحمات خالصانه جنابعالی در جهت فضاسازی شهر و اجرای طرح های مختلف زیرساختی و فعالیت های عمرانی که به صورت ویژه در حال انجام است تقدیر و تشکر کرده و به مصداق كلام معنوي:
(من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق)
از زحمات و تلاش های ارزنده جنابعالی در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه شهر فرون آباد تقدیر و تشکرکرده، امید است در پرتو عنایات حق و توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره درکلیه شئون زندگی موفق و مؤید باشید.”

فرهاد بشیری
نماینده مردم شریف شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی