با ما همراه باشید

اتاق خبر

خدمت خالصانه به مردم در الویت کاری شهرداری فرون آباد است

خبر استان: شهردار فرون آباد گفت: خدمت خالصانه به مردم در الویت کاری شهرداری فرون آباد است و همکاری با تمام توان با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت ساخت 2 هزار مسکن ارزان قیمت خدمتی ماندگار را رقم خواهد زد.

کوروش میرزایی در جلسه هماهنگی احداث دو هزار واحد مسکونی در فرون آباد پاکدشت که در فرمانداری این شهرستان با حضور فرماندار پاکدشت، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فرون آباد و نمایندگان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد افزود: احداث منزل برای اقشار کم درآمد در اولویت شهرداری قرار دارد و مجموعه مدیریت شهری فرون آباد در کنار ستاد جرایی فرمان حضرت امام (ره) برای تحقق این مهم آماده هر گونه همکاری است زیرا در نهایت یک خدمت ماندگار برای منطقه به یادگار خواهد ماند.
وی افزود: فرون آباد از سال ۱۳۸۹ به شهر ارتقا یافته و طرح هادی آن در پنجم بهمن ۱۳۹۶ از سوی استاندار وقت تهران به استناد مصوبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۰ هیأت وزیران به شهرداری این شهر ابلاغ شد.
وی با اشاره به وسعت جغرافیایی تصریح کرد: بر اساس این طرح محدوده شهر فرون‌آباد ۱۶۱ هکتار و حریم شهر یک هزار و ۳۳۹ تعیین شده است.
شهردار فرون آباد خاطر نشان کرد: فرون آباد از ۵ هزار و ۶۷۵ خانوار و ۱۰ هزار واحد مسکونی برخوردار است که بر اساس آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵، جمعیت این شهر ۲۱ هزار و۳۰۰ نفر بوده و امروزاین جمعیت بر اساس اطلاعات سازمان های خدماتی، این تعداد به بیش از ۲۹ هزار نفر رسیده است.
میرزایی با اشاره به نیاز فرون آباد به مسکن خاطر نشان کرد: بیش از یک هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی در شهر فرون آباد مشغول به فعالیت تولیدی مشغول است که کارگران این واحدها، به منزل مسکونی نیاز دارند.
وی با تاکید بر لزوم خدمات شایسته به شهروندان تصریح کرد: امروز شرایط برای خدمت رسانی به مردم این شهر که از محرومیت های بسیاری رنج میبردند فراهم شده و یقینا با احداث واحدهای مسکونی توسط سازمان اجرایی حضرت امام، زمینه توسعه خدمت رسانی به مردم این شهر میسر می شود.
وی با تقدیر از نگاه آینده نگر شورای اسلامی شهر فرون آباد تاکید کرد: شورای اسلامی شهر فرون آباد جهت توسعه و آبادانی این شهر همگام با شهرداری گام بر می دارد که نمونه از آن مصوبه لازم جهت ساخت مسکن 2 هزار واحدی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است.
شهردار فرون آباد از نگاه ویژه این شهرداری جهت جذب سرمایه گذار خبر داد و افزود: با عنایت به ظرفیت های بالای فرون آباد، استقبال مدیریت شهری برای حمایت از سرمایه گذاران و برنامه ریزی صورت گرفته آینده ای روشن در انتظار این شهر است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.