با ما همراه باشید

اتاق خبر

پیکر شهیده مدافع سلامت در ورامین به خاک سپرده شد

خبراستان: پیکر دکتر «نغمه جاویدنیکو» که جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران از دست داده است، روز شنبه در ورامین تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا دکتر نغمه جاویدنیکو کارشناس مرکز ADR معاونت غذا و داروی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در زمان شیوع ویروس کرونا در بیمارستان‌های تهران مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی به بیماران ناشی از کرونا بود.
وی که از اهالی شهرستان ورامین است، ماه گذشته به بیماری کرونا مبتلا شد و روز گذشته بر اثر این بیماری جان به جان‌آفرین تقدیم کرد و به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.
پیکر این شهیده مدافع سلامت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور مردم در آرامستان حسین‌رضا(ع) ورامین به خاک سپرده شد.
به گزارش ایرنا چندی پیش پویش همدلی با مدافعان سلامت با هشتگ #جان_ما_ایران_ما آغاز به کار کرد تا انگیزه کادر بهداشت و درمان در خدمات‌رسانی تقویت شود اما بدون‌شک آنان بیش از هر چیز دیگری به مشارکت مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیاز دارند تا تعداد بیماران روز به روز کمتر شود و مدافعان سلامت هم با خطر کمتری مواجه شوند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۴۱ هزار و ۷۰ نفر و تعداد جان‌باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۴۹۲ نفر رسیده است.
استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز و استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان‌غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار قرار دارد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.