با ما همراه باشید

اتاق خبر

مراسم تجلیل از مادران و همسران شهدای قرچک برگزار شد

رحلت امام و شهدا حضرت ام البنین سلام الله علیها مراسم تکریم از مادران و همسران شهدای شهرستان قرچک برگزار شد

آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت : مراسم تجلیل و تکریم از مادران وهمسران خانواده معظم شاهد و ایثارگران شهرستان قرچک باحضور بخشدار ، فرمانده سپاه پانزده خرداد ومسئولین شهرستانی در آستان مقدس امامزاده ابراهیم روستای ولی آباد برگزار شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: مادران شهدا با تاسی از حضرت زهرا (س) پرچم‌دار دفاع از اسلام بوده و فرزندان خودشان را در راه دین داده‌اند اما این الگوها در خانه خودشان غریب مانده‌اند و دختران به دنبال الگوگیری از زنان غرب هستند.
وی اظهار کرد: تفکری در بین عامه مردم وجود دارد که در زمان جنگ، تنها مردان هستند که در خط مقدم حضور دارند اما این درحالی است که تاریخ، زنانی به خود دیده است که نقش به‌سزایی در حفظ دین و مکتب الهی داشته‌اند.
کادری افزود: حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) دو الگوی ناب در بحث ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری به‌شمار می‌آیند که در تاریخ ماندگار هستند.
رئیس بنیاد قرچک خاطرنشان کرد: روز شهادت حضرت ام‌البنین (س) روز تکریم مادران شهدا نام‌گذاری شده است، ملت ایران هر آنچه در طول انقلاب و پس از انقلاب دارند به برکت خون هزاران شهید بوده که تربیت یافته مادران ولایی به دست آمده‌ است که باید قدردان آنان باشیم

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.