با ما همراه باشید

اتاق خبر

افتتاح 10 پروژه عمرانی و خدماتی در قرچک

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی روز دوشنبه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم گفت : این پروژه‌ها شامل پمپ بنزین، سامانه کارت بلیت سازمان اتوبوسرانی شهرداری، دو زمین چمن، سوله مدیریت بحران، سرای محله فردیس، سوله مدیریت بحران برق، مرکز مانیتورینگ شهرداری، دفتر نمایندگی بنیاد مسکن و شرکت خدماتی است که با اعتباری بالغ بر ۱۰۹ میلیارد و ۷۵۵ میلیون ریال اجرا گردیده است.
بهمن خطیبی گفت: ۵۱ پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه عمرانی و خدماتی شهری و روستایی و مدیریت شهری با اعتباری بالغ بر ۹۶۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی افزود: از مجموع این ۵۱ پروژه، ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد و ۱۷ پروژه عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد ریال پروژه عمرانی نیز کلنگ زنی می‌شود.
وی تصریح کرد: با بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها، برای ۴۶۰ نفر در بخش خصوصی و ۱۲ نفر در بخش دولتی اشتغال پایدار و مستقیم ایجاد می‌شود.
خطیبی افزود: این پروژه ها در حوزه شهرک صنعتی، بهداشت و درمان، ورزش، شهرداری، آب و فاضلاب، برق، راه آهن و گاز است.
فرماندار قرچک اظهار کرد: از مجموع ۳۴ پروژه قابل افتتاح دهه مبارک فجر، ۱۱ پروژه مربوط به شهرداری قرچک است که این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۶ میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال اجرا گردیده است.

وی گفت: این پروژه‌ها شامل سرای محله فردیس، جایگاه عرضه سوخت، سوله بحران منطقه ۳، سه زمین چمن مصنوعی، پارک بنفشه، مرکز مانیتورینگ و دوربین های ترافیک شهری، بوستان اقوام و پیست دوچرخه سواری، بهسازی پارک ۱۵ خرداد، پل سواره رو باقرآباد و پروژه انتقال آبهای سطحی ولی آباد به رودخانه لات آجی است.
خطیبی افزود: سرای محله فردیس با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال، جایگاه عرضه سوخت با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، سوله چند منظوره مدیریت بحران با اعتبار ساخت ۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، سه زمین فوتبال چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و مرکز مانیتورینگ شهری با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری در دهه فجر است.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.