با ما همراه باشید

اتاق خبر

جدیت و قاطعیت کامل در مقابل ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر فرون آباد

خبر استان: شهردار فرون آباد در جلسه هماهنگی کنترل ساخت وسازهای غیرمجاز از جدیت و قاطعیت کامل در مقابل ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون آباد مهندس کوروش میرزایی در ادامه این جلسه که با حضور مسئولین حراست، بازرسی، شهرسازی، مسئول و پرسنل واحد گشت ساختمانی صورت پذیرفت، گفت: انجام ساخت و سازهای غیر مجاز بدون طی مراحل و ضوابط قانونی جرم بوده و قابل پیگیری است و شهرداری ضمن تقویت و افزایش نظارت وکنترل های لازم در این بخش، با جدیت و قاطعیت کامل در مقابل ساخت و سازهای غیر مجاز شهری خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه در مورد ساخت وساز پیشگیری بهترین حرکت در مقابل عوامل غیر مجاز ساخت وساز است و در صورت بروز تخلف با قدرت قانون جلوی کار متخلفان را خواهیم گرفت و شدیدترین برخورد را با متخلفین انجام خواهیم داد، اظهارداشت: گشت ساختمانی باید با تمام قدرت و استفاده از امکانات با ساخت و سازهای غیر مجاز که در آینده به زیر ساختار شهری صدمه وارد می کند، برخورد جدی نماید.

وی با اشاره به آسیب های ناشی از ساخت و سازهای غیر مجاز ( ابنیه فاقد استحکام و ناپایدار ) که باعث برهم خوردن سیما و منظر شهری می شود، عنوان کرد: شهرداری با اینگونه ساخت و سازها با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: شهرداری با ایجاد تسهیلات و شرایط بهتر برای ایجاد ابنیه قانونی تلاش کرده است، تا همگان را برای طی کردن مسیر قانونی به منظور دریافت مجوزهای لازم تشویق کند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.