با ما همراه باشید

اتاق خبر

ادامه روند اجرای طرح آزادسازی معابر شهری پاکدشت

شهردار پاکدشت گفت: طرح آزادسازی معابر با هدف توسعه شهر و تامین رفاه شهروندان ادامه دارد.

با پیگیری های مستمر داریوش پازوکی شهردار پاکدشت و جدیت در آزادسازی املاک مزاحم، دیوار ورزشگاه فدک خاتون آباد در ادامه اجرای طرح آزادسازی معابر تخریب شد.

گفتنی است آزادسازی و تخریب این دیوار به متراژ1831 متر مربع واقع در خیابان سرو ششم( دست چین) با نظارت مستقیم شهردار، اعضای شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین انجام پذیرفت.

داریوش پازوکی شهردار پاکدشت با بیان اینکه روند آزادسازی معابر شهری و املاک واقع در طرح تعریض شهری پاکدشت به صورت بی وقفه در حال پیگیری است، اظهار داشت: طرح آزادسازی معابر شهری و تخریب ملک های مزاحم که در این طرح قرار داشتند با هدف تأمین رفاه شهروندان و رفع گره های ترافیکی در جهت بهبود و ارتقاء سطح کیفی حمل و نقل و تردد شهری در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: طی شش سال گذشته با آزادسازی بیش از 70 هزار متر مربع از معابر و خیابان های شهر پاکدشت تحول عظیمی در بهبود سیمای شهری، کاهش مشکلات ترافیکی و عبور و مرور شهروندان شده است.

پازوکی عنوان نمود: خوشبختانه مدیریت شهری پاکدشت در سال98 نیز اهتمام جدی در این زمینه داشته و با سه پروژه بزرگ آزادسازی توانسته چهره و سیمای شهر را متحول نماید.

شهردار پاکدشت تصریح نمود: در یکی از این مراحل بخشی از املاک قدیمی در طرح تعریض موسوم به ورثه مرحوم شیخعلی به متراژ320 متر مربع تخریب و نسبت به آزادسازی ملک مذکور اقدام شد که باعث خرسندی اهالی و شهروندان شد و طرح آزادسازی کارخانه پیمان در خاتون آباد به متراژ 1756 متر مربع با موفقیت به پایان رسید، همچنین آزادسازی درحصارامیر ملک زیدی وند در بلوار خرمشهر از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

وی در ادامه افزود: عملیات تخریب و تعریض پاساژ قائم نیز از مواردی بود که سال ها جزو مطالبات مردمی از مدیریت شهری بوده و در برنامه مناسب سازی معابر قرار گرفته بود که با اجرای این طرح، خیابان خیام به یکی از خیابان های زیبا و مهم شهرک یبر تبدیل شده و رضایت بیش از پیش مردمی را در پی داشته است، همچنین طرح تخریب و آزادسازی انتهای بلوار سپاه، روبروی کارخانه دست چین به مساحت ۷۰۰ متر مربع نیز انجام شده است که این امر نشان دهنده قاطعیت شهرداری در اجرای طرح مناسب سازی و آزادسازی معابر است.

داریوش پازوکی گفت: با توجه به رضایت و خرسندی شهروندان از جریان آزادسازی ها، مسئولین شهرداری ادامه روند آزادسازی معابر را در دستور کار خود قرار داده اند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.