با ما همراه باشید

اتاق خبر

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر فرون آباد

خبر استان: شهردار فرون آباد گفت: براساس برنامه ریزی های به عمل آمده و با پیگیری‌های انجام شده کار تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر فرون آباد در حال انجام می باشد.
به گزارش خبر استان، کوروش میرزایی شهردار فرون آباد در این خصوص افزود: پیش از ظهر امروز و در یک اقدام ضربتی دو مورد ساخت و ساز غیرمجاز واقع در حریم شهر فرون آباد ( جاده گاز ) توسط واحد گشت ساختمانی طبق دستور دادستان شهرستان پاکدشت تخریب و رفع تصرف گردید.
وی بیان داشت: اگر ساخت و ساز غیر مجاز در شهر کنترل نشود مشکلات مضاعفی را برای مدیریت شهری در جهت ساخت شهری آبادتر ایجاد می کند و بهتر است آندسته از شهرونداني كه تا به امروز به انحای مختلف موانع قانوني را زير پا گذاشته، بدانند با هماهنگی مراجع ذیصلاح در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز با افراد متخلف و بر هم زنندگان قوانین برخورد جدی خواهد شد.
وی با اعلام عدم مماشت در برخورد با سازندگان ابنيه غير مجاز، اعلام كرد شهرداري در اجراي احكام صادر شده براي ساخت و سازهاي غير مجاز با قاطعيت برخورد مي كند و احكام تخريب بدون مماشات به اجرا در مي آيد، بنابراين هيچ بهانه اي براي ساخت و سازهاي غير مجاز قابل قبول نيست.
گفتنی است شهرداری فرون آباد ضمن احترام براي تمامي شهروندان، در برخورد با قانون شكنان قاطع خواهد بود و اجازه نخواهد داد تا فرصت طلبان حقوق شهروندان قانون مدار را تضييع كنند و به شهروندان محترم توصیه می شود به هیچ وجه به افراد سودجو و دلال اعتماد نکنند چرا که قطعاً با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد خواهد شد و در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز تبلیغات محیطی گسترده توسط مدیریت شهری در سطح شهر صورت پذیرفته است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.