با ما همراه باشید

اتاق خبر

مسمومیت 73 نفر در قرچک

براثر نشت گاز منو اکسید کربن 73 دانش آموز و معلم در شهرستان قرچک مسموم شدند.

رئیس بیمارستان برکت شهید ستاری قرچک گفت: حدود ساعت10و30دقیقه صبح امروز تعدادی دانش آموز توسط اورژانس منطقه به بیمارستان شهید ستاری منتقل شدند.
دکترحق پرست گفت: در نهایت 73 نفر به بیمارستان منتقل شدند که تعداد زیادی در همان لحظات اولیه معاینه و مرخص شدند و تعداد 8نفر آنها تا این لحظه تحت مراقبت قرار دارند که حال عمومی همگی آنان رضایت بخش است.
وی گفت: هر چند پرسنل ما محدود بود ولی برگزاری مراسم روز پرستار در بیمارستان و حضور همه پرستاران چه انهایی که شیفت داشتند و چه آنهایی که شیفت شان تمام شده بود کمک بزرگی به ماکرد زیرا همه آنها مراسم جشن را رها کردند و به معاینه و انجام خدمات پزشکی به حادثه دیدگان شتافتند که خوشبختانه توانستیم این حجم از مراجعه کننده را پاسخگو باشیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک نیزگفت: مدارس شهرستان همگی از استاندارد های لازم برخوردار هستند و مجوز فغالیت دارند ولی متاسفانه این حادثه رخ داد.
غلامرضا بختیاری گفت:به گفته کارشناسان آتش نشانی نشت گاز منو اکسید کربن از موتورخانه علت این حادثه بود که در صورت تایید کارشناسان این مدرسه می تواند فعالیت خود را ادامه دهد درغیر اینصورت از فعالیت مجدد آن جلوگیری به عمل خواهد آمد.
وی گفت: قبل از شروع سال تحصیلی به تمامی مدارس بخشنامه شده بود که استاندارد های لازم را داشته باشند که این مدرسه نیز مجوز لازم را کسب کرده بود ولی با این حال متاسفانه امروز این اتفاق افتاد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.