با ما همراه باشید

اتاق خبر

راه‌اندازی قطار‌های حومه‌ای با ظرفیت ۴۰ هزار مسافر برای عزاداران سپهبد سلیمانی

موسوی گفت: طبق اعلام شرکت راه‌آهن ۲۳ قطار حومه‌ای با ظرفیت ۴۰ هزار مسافر برای جابجایی زائران در نظر گرفته شده است.

میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه برای روز سه‌شنبه ۱۷ دی ماه جهت تشییع پیکر مطهر سپهبد سلیمانی دو قطار فوق‌العاده از تهران به کرمان و بالعکس فردا در نظر گرفته شده است گفت: همچنین قطار‌هایی از تهران به یزد که از مسیر شهر کرمان عبور می‌کند هم جهت جابجایی عزاداران در نظر گرفته شده است.

او افزود: برای قطار‌های مسیر تهران به کرمان هم دو واگن اضافه شده و ظرفیت‌های این مسیر دو برابر شده است.

موسوی بااشاره به اینکه برای تشییع پیکر سپهبد سلیمانی از تمامی ظرفیت‌های راه‌آهن جهت تسهیل و جابجایی مسافران استفاده شده است، گفت: ۲ هزار و چهل صندلی در نظر گرفته شده و برای قطار‌های برنامه‌ای این مسیر هم دو واگن با ظرفیت ۸۰ صندلی اضافه شده است.

معاون مسافری راه‌آهن با اشاره به اینکه تمامی قطار‌های حومه‌ای منتهی به تهران از جمله گرمسار، پیشوا، ورامین، قرچک، قزوین، رباط کریم، هشتگرد، کرج و قم هم برای جابجایی عزاداران در این ایام استفاده خواهد شد، گفت: ۲۱ قطار حومه‌ای با ۱۰۴ سرویس در ۵ مسیر رایگان عزاداران را جابجا خواهد کرد.

او افزود: فردا از صبح تا ساعت ۲۴ تمامی قطار‌های حومه‌ای برای جابجایی زائران اقدام به سرویس‌دهی می‌کنند که حدود ۴۰ هزار صندلی می‌شود و طبق رایزنی‌هایی که صورت گرفته تمامی شرکت‌های حمل‌ونقلی و راه‌آهن هم از ظرفیت‌های خود جهت تسهیل در رفت و آمد عزاداران استفاده خواهد کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.