با ما همراه باشید

اتاق خبر

محور اصلی ورامین به قرچک به نام سردار سلیمانی مزین شد

شهردار ورامین گفت: محور اصلی شهرستان ورامین به قرچک، به نام سردار رشید اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی نام‌گذاری شد.

حسین دهقان روز یک‌شنبه اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین به پاس مجاهدت و از خودگذشتگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف ترویج فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی، محور اصلی ورامین به قرچک از میدان یادمان ۱۵ خرداد (کفن‌پوشان) تا میدان ولی‌عصر(عج) را به نام این سردار رشید اسلام مزین کرد.
وی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده، یادمان شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی با استفاده از ظرفیت هنرمندان شهرستان طراحی و ساخته می‌شود و پس از برگزاری مراسم تشییع، تدفین و ترحیم این شهید سرافراز، نصب و پرده برداری می‌شود.
وی تأکید کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرد نیست که با به شهادت رسیدنش، راهش ادامه پیدا نکند بلکه تفکری پویا و زنده است که در جریان نظام مقدس جمهوری اسلامی جاری است و همگان وظیفه دارند تا از هر وسیله‌ای برای ترویج این تفکر استفاده کنند.
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت بامداد جمعه ۱۳ دی ماه در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.
رهبر معظم انقلاب همچنین در حکمی سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی را به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.
ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.