با ما همراه باشید

اتاق خبر

خانه تخصصی کشتی در فرون‌آباد افتتاح شد

خبر استان : هم‌زمان با هفته دولت و با حضور نماینده مردم شهرستان پاکدشت و گودرزی‌راد شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر خانه تخصصی کشتی فرون‌آباد افتتاح شد.

همزمان با هفته دولت خانه تخصصی کشتی فرون‌آباد با حضور فرهاد بشیری نماینده شهرستان پاکدشت، کامران پازوکی رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت، ایرج گودرزی‌راد شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر افتتاح شد تا بیش از 150 ورزشکار علاقمند به کشتی در این منطقه از این پس به‌گونه‌ای منسجم‌تر این رشته اصیل ایرانی را فراگیرند.

این مرکز با حمایت شهرداری و شورای اسلامی فرون‌آباد افتتاح شده و قرار است همه روزه به کشتی‌گیران رده‌های سنی مختلف سرویس‌دهی کند.

در افتتاحیه خانه کشتی فرون‌آباد علاوه بر نماینده پاکدشت و رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای شورا، جمعی از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان کشتی حضور داشته و شکوه بیشتری به این مراسم بخشیدند.

بشیری نماینده مردم پاکدشت با اشاره به اینکه احیای ورزش‌های اصیل کشور همچون کشتی و ورزش‌های زورخانه‌ای باید با جدیت پیگیری شود، گفت: وجود ده‌ها علاقمند به رشته کشتی در شهر فرون‌آباد نشان‌دهنده پتانسیل عظیمی برای افتخارآفرینی در این رشته است که امیدواریم با ایجاد این خانه تخصصی و با تلاش مربیان از میان آنها قهرمانانی شایسته و با اخلاق پرورش یابند.

وی اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای توسعه شهری فرون‌آباد درحال اجراست و با تلاش مسئولان و حمایت و همکاری شهروندان افق روشنی پیش روی فرون‌آباد قرار دارد.

پازوکی رئیس اداره ورزش و جوانان پاکدشت نیز با تشکر از اعضای شورای اسلامی و شهرداری فرون‌آباد، حمایت آنها از ورزش را مایه دلگرمی متولیان ورزش شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد که این همکاری در سایر زمینه‌ها به‌ویژه ورزش همگانی ادامه پیدا کند.

وی گفت: در همین مدت کوتاهی که از استقرار اداره ورزش و جوانان در فرون‌آباد گذشته است، اقدامات خوبی انجام شده که ماحصل تعامل مسئولان منطقه با اداره ورزش و جوانان بخش فرون‌آباد بوده است و مسلما برکات و نتایج مثبت این تعامل به نفع شهروندان فرون‌آبادی خواهد بود.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.