با ما همراه باشید

اتاق خبر

اورژانس بیمارستان زعیم پاکدشت افتتاح شد

خبر استان : همزمان با هفته دولت ساختمان جدید اورژانس  بیمارستان زعیم شهرستان پاکدشت با  ظرفیت 30 تخت مورد بهر برداری قرار گرفت .

این مراسم  با حضور جمعی از خیرین حوزه بهداشت و سلامت ، دکتر ایازی قائم مقام وزیردرامورمشارکتهای اجتماعی سازمانهای مردم نهاد، دکتر علی اصغر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ،علی صادقی فرماندار پاکدشت ،فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن لزومی امام جمعه پاکدشت ، دکتر مهدی مجیدی راد ریاست بیمارستان  زعیم شهرستان پاکدشت و سید علی زعیم رییس هیئت امنای بیمارستان برگزار شد


قائم مقام وزیر بهداشت درامورمشارکتهای اجتماعی سازمانهای مردم نهاد در این مراسم اظهار کرد:  با رویکرد جدید دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان  مراکز بهداشتی و درمانی بهسازی و تجهیز می شوند تا خدمات مناسبتری به مردم ارائه شود.

ایازی افزود: اورژانس بیمارستان زعیم شهرستان پاکدشت  دارای  30 تخته کاملا مجهز و با کمک خیران بخش بهداشت و درمان   به مساحت 470 متر مربع با امکانات اتاق عمل سرپایی و اتاقهای احیای قلبی وعروقی، پانسمان و بستری کوتاه مدت و دیگر امکانات مورد نیاز ساخته شده است.

دکتر مجیدی راد ریاست بیمارستان زعیم  نیز در این مراسم ضمن تبریک  میلاد با سعادت  حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد:  دولت تدبیر و امید  نگاه ویژه به بخش بهداشت و درمان دارد ودر راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت  امروز شاهد راه اندازی اورژانس بیمارستان زعیم پاکدشت  هستیم که موجب  خوشحالی مردم منطقه شده است.


وی افزود: این بخش از بیمارستان با کمک خیرین ساخته شده است و خیرین حوزه بهداشت امروز نقش بسیار پر رنگی در  ساخت و سازاماکن بهداشتی و درمانی دارند و امیدواریم با حمایت دولت بیمارستان 100 تخته شهدای شهر پاکدشت نیزدر اینده ای نزدیک به بهره بردای برسد.

 وی از زحمات پیگیر و مجدانه آقای سید علی زعیم رییس هیئت امنای بیمارستان به جهت  تسهیل در امر کمک های خیرین تشکر کرد و افزود: بعد از اعلام امادگی خیرین برای کمک به ساخت اورژانس بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  نیز در خصوص  تجهیز  اورژانس همکاری لازم را داشتند.

 وی تاکید کرد: با حمایت دولت  و دانشگاه  شهید بهشتی امروز کلنگ طرح توسعه دیالیزو ساخت درمانگاه های تخصصی بیمارستان نیز بر زمین زده می شود تا بیماران منطقه  مجبور به سفر به  شهر تهران برای مداوا  نباشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.