با ما همراه باشید

اتاق خبر

شورای فرهنگ عمومی مهمترین جلسه فرهنگی است

در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا، امام جمعه شهرستان این جلسه را دارای اهمیت ویژه ای خواند .

امام جمعه شهرستان پیشوا در بیانات خود جلسه شورای فرهنگ عمومی را بسیار مهم دانست و با اعلام اینکه مهمترین جلسه فرهنگی شهرستان جلسه شورای فرهنگ عمومی است مهر تایید بر این موضوع نهاد .

وی در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از مردم فهیم و ارزشمند شهرستان پیشوا در حمایت از نظام جمهوری اسلامی گفت: افرادی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی شرکت می کنند دارای ایده، طرح، فکر، حرف و عمل باشند .

امام جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) درباره شهرستان پیشوا (اساساً پیشوا مرکز شهادت است) بیان کرد: چه مطلبی از این فرمایش مهمتر که برای آن برنامه ریزی شود و روی آن کار شود و با بکار گیری آن در دبیرخانه ۱۵ خرداد این شهرستان، آن را در کشور مطرح نماییم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در پایان با اشاره به اینکه سال گذشته چند برنامه خوب برگزار شده بود اضافه کرد: چند ساعت برنامه تلویزیونی برای ۱۵ خرداد خوب است اما این مقدار کافی نیست و باید برنامه ها و طرح های جدیدی ارائه شود و با همت و پای کار آمدن همه مسئولین و همکاری مشترک، یک کاری صورت پذیرد که در شأن این روز تاریخی برای شهرستان باشد .

همچنین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا با تبریک هفته بسیج گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان پیشوا تاثیر خوبی داشته است و باید در این مورد بررسی شود تا اگر ایرادی در کار است با تدبیر و برنامه ریزی برطرف شود .

وی در خصوص دبیر خانه دائمی ۱۵ خرداد در شهرستان پیشوا بیان کرد: با راه اندزی این دبیرخانه و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با موضوع ۱۵ خرداد در شهرستان تمامی ادارات و نهادها پا در این عرصه بگذارند و از ابتدا تا انتهای برنامه حضور همه جانبه داشته باشند .

در پایان وی با تاکید بر استفاده از فضای مجازی برای مطرح ساختن بحث ۱۵ خرداد و بارگاه مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) در سطح کشور گفت: از هنرمندان شهرستان انتظار می رود در حوزه های مختلف آثار خوبی را پیشنهاد دهند تا این شهرستان با پتانسیل های زیادی که دارد در انظار معرفی شود .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.