با ما همراه باشید

اتاق خبر

جامعه با آنفولانزای دروغ مواجه است

خبر استان : مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: متأسفانه امروز در جامعه با آنفولانزای دروغ مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا یوسفی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران که به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه ورامین سخن می گفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت:  امروز در جامعه با آنفولانزای دروغ مواجه هستیم.

وی افزود: باید روحانیون، فرهنگیان، اصحاب رسانه و سایر گروه های فرهنگی و اجتماعی با آنفولانزای دروغ به مقابله بپردازند زیرا دروغ مقدمه فتنه است.

یوسفی ادامه داد: همانطور که در برابر یک ویروس فراگیر همه آحاد جامعه بسیج می شوند و به مقابله با آن می پردازند باید در مقابل ویروس دروغ نیز این موضوع مورد توجه باشد.

وی اضافه کرد:  گسترش دروغ یک آفت برای جامعه محسوب می شود و جامعه که در آن دروغ پردازی گسترش یابد، روی سعادت و رفاه را نخواهد دید.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با اشاره به ضرورت توجه مردم به سبک زندگی و سیره بزرگان عنوان کرد: باید سبک زندگی و سیره بزرگان در رفتار ما مشخص باشد چرا که اگر از سبک زندگی اهل بیت فاصله بگیرم، دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد.

یوسفی بیان داشت:  ریشه مشکلات اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و خانواده  به دروغ  برمی گردد  به همین خاطر باید با وحدت و انسجام با این پدیده مقابله کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این نکته که دولت یازدهم کشور را با تورم ۴۳ درصدی تحویل گرفت، افزود: در حالی در مردادماه سال ۹۲، دولت تدبیر و امید بر سر کار آمد که کشور تورم ۴۳ درصدی را تجربه می کرد و شرایط بی پولی بر کشور حاکم بود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری تهران ادامه داد: دولت گذشته هم زحمت کشید اما اگر کاری بر اساس خرد جمعی و کار کارشناسی نباشد، خروجی آن رفاه نخواهد بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.