با ما همراه باشید

اتاق خبر

عطاری ها و نقاط آسیب خیز در مبارزه با اعتیاد در قرچک نظارت می‌شود

فرماندار شهرستان قرچک گفت: کنترل عطاری ها و شناسایی نقاط آسیب خیز در مبارزه با اعتیاد نقش مهم دارد و دستگاه های متولی باید در این باره هشیار باشند.

بهمن خطیبی در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرچک گفت: می ­بایست با نظارت، گشت و کنترل بر عطاری­ها و شناسایی نقاط آسیب خیز، محیط برای فروشندگان ناامن شود.

وی ادامه داد: سهمیه درمان معتادین شهرستان از سوی بهزیستی به جد پیگیری شود و همچنین برگزاری ماهیانه این جلسات در دستور کار باشد.

خطیبی همچنین گفت: تمام دستگاه­های فرهنگی مانند دانشگاه­ها، اداره ورزش و جوانان، شبکه بهداشت ودرمان، بهزیستی و سایر دستگاههای اجرایی در امر مبارزه با مواد مخدر همکاری و مشارکت داشته باشند تا حصول نتیجه محقق شود.

در ادامه جلسه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، گزارش اجمالی درسال ۹۸ و مقایسه آن را با سال ۹۷ از میزان کشفیات، تعداد دستگیرشدگان، عمده مصرف مواد مخدر در شهرستان، شناسایی معتادین متجاهر و ساماندهی آنان و … ارائه داد.

رئیس اداره بهزیستی نیز گزارشی از وضعیت موجود معتادین متجاهر در شهرستان و نگهداری آنان در کمپها ارائه داد.

در پایان پس از بحث وتبادل نظر مواردی به تصویب رسید.

گفتنی است در این جلسه ضمن برنامه ریزی برای اجرای برنامه های هفته مبارزه با اعتیاد، دستورالعمل جدید برگزاری جلسات شورا و کمیته های زیرمجموعه ابلاغ شد و پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز از اجرای طرح جمع اوری معتادین متجاهر و مسائل مربوطه گزارشی ارائه داد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.