با ما همراه باشید

اتاق خبر

برخورد قاطع و سریع با سوداگران مرگ در ورامین

رمانده انتظامی شرق تهران خبر داد
برخورد قاطع و سریع با سوداگران مرگ در ورامین
فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران از برخورد قاطع و سریع با سوداگران مرگ خبر داد و گفت: فعالیت‌های اطلاعاتی مأموران جان بر کف نیروی انتظامی، به ناکام ماندن قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان ورامین منجر شد .

 سردار عبدالرضا ناظری  اظهار داشت: با فعالیت‌های اطلاعاتی نیروی انتظامی استان، قاچاقچیان مواد مخدر که قصد ورود 77 کیلوگرم مواد را به شهرستان ورامین داشتند، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی افزود: نیروی‌های اطلاعاتی نیروی انتظامی شرق استان به صورت شبانه روزی، هر گونه فعالیت سوداگران مرگ در منطقه را به صورت مستمر رصد کرده و برخورد قاطع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: طی این عملیات متوجه شدیم که مقادیر زیادی مواد مخدر از استان‌های شرقی کشور در حال حمل به استان تهران است؛ مأموران ما در ورودی شهرستان ورامین موفق به توقیف خودروی لیفان حامل 77 کیلو گرم مواد مخدر شدند.

وی با عنوان این مطلب که نیروی انتظامی شرق استان تهران، تجهیزات حرفه ای لازم جهت شناسایی و همچنین برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را در اختیار دارد، ادامه داد: اعتقاد قلبی داریم که جلوگیری از فروش و عرضه مواد مخدر، یکی از رسالت‌های اصلی ما محسوب شده و دعای خیر خانواده‌های عزیزی که جوانان آن‌ها درمعرض اعتیاد و تباهی قرار دارد، پشت سر ما است.

ناظری تصریح کرد: مأموران فداکار نیروی انتظامی در دیگر عملیات اخیر نیز، مقادیر ۷۰ کیلوگرم حشیش و همچنین ۱۰ کیلوگرم تریاک را در یک خودروی ولوو کشف و متهم مورد نظر را دستگیر کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.