با ما همراه باشید

اتاق خبر

مردم از نزدیک شدن به رودخانه های جاجرود و لات آجی جدا خودداری کنند

مدیر امور منابع آب ورامین گفت: با توجه به بارش های اخیر و احتمال طغیان رودخانه ها، مردم از نزدیک شدن به رودخانه های جاجرود و لات آجی در محدوده عملکرد این امور جدا خودداری کنند.

“محمد داودی” با اشاره به هشدارهای سازمان هواشناسی در مورد افزایش بارندگی‌ها اظهار داشت: امور منابع آب ورامین در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌‌تر به مردم و جلوگیری از وقوع سیلاب های احتمالی اقدامات متعددی را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: با عنایت به وقوع بارشهای سیل آسا و سیلابی شدن رودخانه ها مسیل ها و انهار طبیعی، این امور در راستای پیشگیری و اطلاع رسانی به مردم و سایر ارگان های دولتی اقدام به نصب بنر در سطح شهرستان قرچک نموده است.
مدیر امور منابع آب ورامین با بیان اینکه احتمال طغیان و سیلابی شدن رودخانه های جاجرود و لات آجی در محدوده عملکرد این امور وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به شدت بارش ها هموطنان از اتراق و نزدیک شدن به حاشیه این رودخانه ها پرهیز کنند تا بر اثر غفلت و بی احتیاطی شاهد وقوع حوادث مالی و جانی نباشیم.

داودی ادامه داد: لایروبی و رفع تصرفات غیرمجاز در رودخانه‌های محدوده عملکرد این امور با سرعت در حال انجام است تا ظرفیت آبگذری رودخانه ها افزایش یافته و از شدت جریان سیلاب های احتمالی کاسته شود.
وی در پایان گفت: امور منابع آب ورامین در راستای وظایف حاکمیتی خود اقدامات لازم جهت جلوگیری از وقوع سیلاب را انجام می دهد که البته در این راستا نیازمند همکاری مردم و سایر سازمان های مرتبط هستیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.