با ما همراه باشید

اتاق خبر

اقلام منازل ۲ روستای سیل زده مازندران از سوی ورامینی‌ها اهدا می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان گفت: اقلام منازل ۲ روستای سیل زده در استان مازندران توسط بسیجیان ورامینی، خریداری و به آنها اهدا خواهد شد.

سرگرد سعید تاجیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به همکاری‌های صمیمانه و انسان دوستانه مردم شهرستان ورامین در حوادث و بلایای طبیعی اخیر اظهار کرد: به خوبی شاهد بودیم که مردم همیشه در صحنه ورامین علاوه بر جمع آوری کمک‌های انسان دوستانه در این مناطق حضور یافته و تا حد توان مشکل مردم مظلوم این مناطق را برطرف کردند که انشااله خیر این کار را خواهند دید.

تاجیک در ادامه با اشاره به اینکه سیل زدگان برای کمترین مایحتاج زندگی با مشکل مواجه هستند افزود: در برخی از این مناطق کمک رسانی بسیار ضعیف است که انشاالله با کمک مردم و همه نیروهای انقلابی نهایت کمک و یاری رسانی به این عزیزان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ورامین ادامه داد: در تاریخ ۸ فروردین ۹۸ با ماموریت که از طرف سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران به بسیجیان ورامینی ابلاغ شد و بسیجیان و سپاهیان این شهرستان در شهرستان سیمرغ در استان مازندران مستقر شدند.

وی تصریح کرد: ۲ روستای سیل زده تالارپشت و نجارکلاه به بسیجیان شهرستان ورامین سپرده شد؛ در این ۲ روستا ۴۳۵ خانوار زندگی می کنند.

تاجیک بیان کرد: از تعداد ۴۳۵ خانوار در روستا، ۱۹۴ خانواده سیل زده بودند که از این تعداد خانوار سیل زده تعداد ۲۵ واحد مسکونی به کل تخریب شده بود و اهالی آن خانواده‌ها نمی‌توانستند در آنجا سکونت داشته باشند.

فرمانده سپاه ورامین خاطرنشان کرد: در طول هفته گذشته مردم آن منطقه از لحاظ موادغدایی و مواد بهداشتی مشکلات فراوانی را داشته اند که سپاه شهرستان ورامین ۲ بسته سبدکالا اعم از موادغدایی، آب معدنی، مواد بهداشتی ، پتو و…. بین مردم آن ۲ منطقه سیل زده در استان مازنداران توزیع کرد.

تاجیک تصریح کرد: اقلام منازل این ۲ روستا که در سیل آسیب دیده‌اند و از بین رفته است، توسط خیرین شهرستان ورامین خریداری می شود و به آن خانوار اهدا خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.