با ما همراه باشید

اتاق خبر

تشکیل کمیته توسعه اشتغال قرچک با مشارکت بنیاد برکت

معاون فرماندار قرچک از تشکیل کمیته توسعه اشتغال قرچک با مشارکت بنیاد برکت خبر داد.

الله بخش حبیبی صبح پنج شنبه در هفتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان قرچک که با حضور نمایندگان بنیاد برکت و سایر اعضا برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شرایط و جمعیت شهرستان بنیاد برکت در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری قرار است به کمک شهرستان بیاید.

وی گفت: با ایجاد زمینه اشتغالزایی و در راستای حمایت از صاحبان کسب و کار، بااستفاده از طرح سحاب حمایت شوند تا منبع درآمد خوبی داشته باشند.

حبیبی بیان کرد: روستاهای ما مهاجرپذیر هستند و اکثر ساکنان آن فاقد توانایی مالی میباشند و می خواهیم با استفاده از یک کار جمعی از آنان حمایت صورت بگیرد و در این راستا افراد دارای مهارت شناسایی می شوند تا تسهیلگر بنیاد برکت آنان را راهنمایی کند، چرا که اکثر تولیدکنندگان دغدغه فروش دارند که با ایجاد بازار فروش می توان به تولید بیشتر و توانمندی آنان کمک کرد.

معاون فرماندار قرچک در ادامه بیان داشت: کمک و همیاری ادارات برای بهبود کارآفرینی و توانمندسازی در راستای رونق اقتصادی و توان اجتماعی شهروندان مهم است و راهبرد امروز کشور توانمندسازی افراد با رویکرد مشارکتی است و ما باید در این راه راهنما و همراه آحاد مردم باشیم.

گفتنی است که در این جلسه کمیته توسعه اشتغال شهرستان قرچک با مشارکت بنیاد برکت تشکیل شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.