با ما همراه باشید

اتاق خبر

برگذاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در پیشوا

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت و تربیت‌بدنی در شهرستان پیشوا برگزار شد.

صبح امروز به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و سلامت همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی با حضور حسین عباسی فرماندار، حسن پارسا فر سرپرست اداره ورزش و جوانان، امیر امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان و سید عباس طباطبایی سرپرست شهرداری پیشوا و دیگر مسئولان این شهرستان و با حضور پرشور مردم و ورزشکاران در پیشوا برگزار شد.

ورزشکاران و مردم و مسئولان پیشوا مسیر سالن بزرگ هلال‌احمر تا میدان شهید اردستانی را پیاده‌روی کردند و در پایان مراسم طی قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان این همایش جوایزی اهدا شد.

حسن پارسا فر سرپرست اداره ورزش و جوانان پیشوااظهار کرد: هدف از این همایش ایجاد کردن شورونشاط اجتماعی در بین آحاد مردم است که بتوانند با هزینه کمتر ورزش کنند و تبلیغی هم برای ورزشکاران باشد.

پارسا فر تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما توسعه ورزش همگانی در داخل شهرستان و همایش و برنامه‌هایی نیز در روستاها می‌باشد، حتماً در ماه‌های آینده نیز چنین همایش‌هایی در شهرستان خواهیم داشت قرار شده که به‌صورت فصلی پیاده‌روی خانوادگی را در پیشوا داشته باشیم.

امیر امینی سرپرست اداره شبکه بهداشت و درمان پیشوا نیز اظهار کرد: سلامتی مردم جزو اولین مواردی است که برای ما مهم است، در کنار سلامتی اهداف دیگر نیز به دست می‌آید که در جامعه بین جوانان شورونشاط وجود دارد که باید این شورونشاط به سالمندان هم منتقل شود که از افسردگی جلوگیری می‌شود.

امینی تأکید کرد: هدف از این پیاده‌روی درواقع می‌توان خیلی ساده بیان کرد که خیلی از مسئولین ادارات با این بهانه با یکدیگر دیدار می‌کنند برای مثال امروز آقای فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولین در این همایش حضور داشتند.

وی افزود: پیاده‌روی همگانی دارای مزایای اجتماعی و ورزشی است که اگر ماهی یک‌بار اجرا کنیم به تمام اهداف خود می‌رسیم، با هماهنگی‌هایی با فرمانداری و اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش‌وپرورش و دیگر ادارات حتماً در ماه‌های دیگر این همایش را در پیشوا خواهیم داشت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.