با ما همراه باشید

اتاق خبر

آغاز عملیات عمرانی کمربندی شمالی قرچک با اعتبار ۱۰۰۰ میلیاردی

شهردار قرچک از آغاز عملیات عمرانی کمربندی شمالی، با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

محسن خرمی شریف شهردار قرچک صبح دوشنبه ضمن اعلام آغاز عملیات عمرانی کمربندی شمالی قرچک اظهار کرد: طبق وعده‌هایی که به مردم داده بودیم، عملیات اجرایی فاز اول پروژه عمرانی کمربندی شمالی قرچک بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال به‌صورت رسمی آغاز شد.

وی گفت: در حال حاضر اقدامات لازم در خصوص ساخت کمربندی شمالی انجام‌شده است و این کمربندی در سه فاز ساخته می‌شود که فاز اول آن در حال اجرا است و برای ساخت و اتمام این پروژه بزرگ به‌غیراز اعتبارات مدیریت شهری، باید از اعتبارات استانی و کشوری نیز استفاده کرد.

این مدیر شهری عنوان کرد: یکی از مشکلات قرچک تردد وسایل نقلیه دو شهرستان ورامین و پیشوا از این شهرستان است که این مهم باید برطرف شود، با اجرای پروژه کمربندی شمالی که بزرگ‌ترین پروژه شهرداری قرچک است مشکل تردد وسایل نقلیه قرچک و دیگر شهرستان‌ها مرتفع خواهد شد.

خرمی شریف بابیان اینکه احداث پروژه کمربندی شمالی قرچک از ضروریات است، افزود: کاهش ترافیک درون‌شهری، حل معضل راه‌بندان و ترافیک سنگین در مبادی ورودی شهر قرچک از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه است.

شهردار قرچک در پایان خاطرنشان کرد: تا به امروز با توکل به خداوند متعال هر قول و وعده‌ای که به مردم عزیز قرچک داده بودیم عملی شد و امیدوارم بتوانم این کار بزرگ را هم با کمک اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسوولان شهرستان به نتیجه برسانم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.