با ما همراه باشید

اتاق خبر

نقش خبرنگاران در حل ‌مشکلات مناطق جنوب شرق ‌تهران‌

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: اگر مشکل خاصی بین یک مسئول و یک خبرنگار باشد، با گفتمان و صحبت این موضوعات را برطرف و حل خواهیم کرد.

حسین عباسی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه که به مناسبت ۱۷ مرداد‌، روز خبرنگار مراسم تجلیلی از طرف فرمانداری شهرستان پیشوا برگزار شد، گفت: در سال‌های گذشته نیز به این مسئله تاکید داشته ام و امسال هم اعلام می کنم که در شهرستان پیشوا و در سال ۹۸ حتما باید یک مکان‌، خیابان و یا جایگاهی به نام خبرنگاران و یا شهدای خبرنگار افتتاح یا احداث شود.

وی ادامه داد: همانگونه که تمام شهروندان و مسئولان اطلاع دارند از مجموعه مدیریت شهری حمایت خبرنگاران مشروط بوده و هست و دست حمایت خبرنگاران همیشه پشت مسئولان منطقه بوده است.

فرماندار شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: مناطق جنوب شرق استان تهران‌، مشکلات خاص خودشان را دارند و برای حل این مشکلات باید یک عزم جدی و عمومی شکل بگیرد و عمده اصلی آن برعهده خبرنگاران است‌؛ خبرنگارانی که برای حل شدن مشکلات مردم تلاش و فعالیت می‌کنند‌، توجه ای به مرز بندی بودن ندارند‌، خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و باید خبرنگاران همکاری و تعاملشان را با مسئولان بیشتر کنند تا عزم منطقه‌ای سریعتر شکل بگیرد.

عباسی تصریح کرد: هنر مجموعه مدیریت شهرستان باید به گونه‌ای باشد که بنده از مجموعه خبرنگاران استان تهران برای اینکه صدای شهرستان پیشوا را به گوشی تمام مردم و مسئولان برسانیم، استفاده کنیم و اگر از این فرصت استفاده نکنیم‌، رسالت خودمان را در حق مردم ادا نکرده ایم و باید توجه کنیم که صدای شهرستان باید به گوش همگان برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان پیشوا یادآور شد: اگر مشکل خاصی بین یک مسئول و یک خبرنگار باشد، با گفتمان و صحبت این موضوعات را برطرف و حل خواهیم کرد‌؛ از نظر خبرنگاران شهرستان های ورامین‌، قرچک‌، پیشوا و پاکدشت نباید فرقی داشته باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.