با ما همراه باشید

اتاق خبر

تقوا نیاز امروز جامعه/اهمیت بیشتر به نماز جمعه در گام دوم انقلاب

– رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تقوا را نیاز امروز جامعه دانست و خواستار اهمیت بیشتر به سنگرهای نماز جمعه در گام دوم انقلاب شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر پنج شنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری نماز جمعه با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، که با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و محمود سیاح مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران، حسین کاغذلو، فرماندار و حسین دهقان شهردار ورامین و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی گفت: در ۴۰ سال گذشته افراد بسیاری در ستاد نماز جمعه فعالیت کردند و ستاد نماز جمعه ورامین افتخار دارد که ۵ شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب و امام کرده است.

وی افزود: به برکت نماز جمعه ده‌ها خدمت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بهداشتی انجام شده است، باید نماز جمعه را جدی تر بگیریم، طبق فرموده مقام معظم رهبری نماز جمعه قلب فرهنگی یک شهر است و این امر رسالت و کار ما را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: باید فرصت را غنیمت شمرده و در فرهنگ سازی نماز جمعه جدی تر گام برداریم.

محمودی یکی از نیازهای امروز جامعه‌ی ما را تقوا دانست و گفت: نماز جمعه محلی برای دعوت به تقوای الهی است، که اگر تقوا باشد، بسیاری از مشکلات مادی و معنوی جامعه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار از خانواده معظم شهدای ستاد نماز جمعه به مناسبت روز نماز جمعه تجلیل به عمل آمد.