با ما همراه باشید

اتاق خبر

امام جمعه قرچک: تحریم وزیرخارجه حاکی از شکست دشمن در برابر دیپلماسی ایران است

امام جمعه شهرستان قرچک گفت : تحریم وزیر امور خارجه توسط آمریکا حاکی از شکست دشمن در برابر دیپلماسی و گفتمان ملت ایران است.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: تحریم وزیر محترم امور خارجه توسط آمریکا، آخرین حرکت احمقانه ترامپ و مغایر با حقوق بین المللی است.
وی افزود: این حرکت حاکی از شکست دشمن در فشار حداکثری در مقابله با نظام مردمی ایران اسلامی، آمریکا با تحریم نماینده دیپلماسی ایران نشان داد که فاقد قدرت در منطقه است و طرح مکرر مسأله مذاکره با ایران صرفاً یک بازی مسخره سیاسی است.
وی اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، راهبرد نه جنگ و نه مذاکره و مقاومت در برابر دشمن، تنها راه رسیدن به پیروزی است.
اسماعیلی تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی ایران اسلامی باید از این فرصت استفاده کرده و با قدرت، مبتنی بر عزت، حکمت و مصلحت نظام، با تبعیت از ولایت، با اقتدار به کار خود ادامه دهد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه قرچک با اشاره به ۱۴ مرداد، روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی گفت: دنیای استکبار و استعمار همواره از موضوع حقوق بشر به عنوان حربه ای برای سلطه بر کشورهای دیگر استفاده کرده در صورتی که این اسلام است که حقوق بشر را برای همه رده ها و ملت ها، یکسان می داند.
امام جمعه قرچک افزود: حقوق بشر آمریکایی، همه چیز را فقط برای خود می خواهد و دنیا را بنده و برده خود می پندارند.
وی گفت: حقوق بشر اسلامی، حق فضل و کرامت، ناشی از عمل و عقیده سالم است، لذا بر اساس این مهم، هر اقدام یا وسیله ای که باعث نابودی انسان ها شود حرام است.
اسماعیلی با اشاره به ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت : یکی از رویش های ارزشمند، مؤثر و مفید انقلاب که تقویت کننده و تضمین کننده اصول و ارکان نظام جمهوری اسلامی، بازدارنده و خنثی کننده ترفندها و نقشه های دشمن در طول تریخ انقلاب بوده، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که با زنده نگاه داشتن مناسبت های ملی و مذهبی، توطئه دشمنان را خنثی کرده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.