با ما همراه باشید

اتاق خبر

‍ ?? در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار “رونق تولید”

?برگزاری جلسه “شناسایی راهکارهای عملیاتی جهت افزایش رونق تولید” با محوریت شهرک صنفی، تولیدی و خدماتی ولیعصر (عج) در بخش قلعه نو

? بخشداری قلعه نو، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان داخلی و لزوم توجه هرچه بیشتر به مبحث تولید کالای ایرانی در راستای تحقق شعار رونق تولید، روز گذشته با حضور بخشدار قلعه نو در شهرک صنفی، خدماتی و تولیدی ولیعصر (عج)، جلسه ای با عنوان شناسایی راهکارهای عملیاتی با هدف افزایش رونق تولید با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و جمعی از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران این مجموعه برگزار شد.

?در ابتدای این جلسه میرزایی مدیرعامل شهرک ولیعصر (عج) با تقدیر از بخشدار قلعه نو به جهت تلاشهای بی وقفه و مساعدت ویژه جهت حل مشکلات عدیده ی این شهرک که طی سالهای طولانی لاینحل باقی و سبب توقف چرخه تولید در این مجموعه گردیده بود، به بیان برخی از مشکلات و مسائل باقی مانده پرداخت. وی معضلات مربوط به حریم لوله هزار پوندی انتقال گاز در حاشیه شهرک، بهای بالای برق رسانی و دریافت انشعاب برق واحدهای مستقر، تعارضات ایجادی برای حریم شهرک در اثر گذر کانال آب سرخه حصار و درنهایت بحث نحوه هزینه کرد و تخصیص عوارض پرداختی واحدها را اهم مشکلات باقی مانده پیرامون حل مشکلات این مجموعه معرفی کرد.

?علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو در این جلسه با ابراز خرسندی از رفع تعداد قابل توجهی از مشکلات اساسی این شهرک که تاکنون و با وجود گذشت حدود ۵ سال بدون هیچگونه اقدام قابل توجهی باقی مانده بود، بیان کرد: در شرایط فعلی کشورمان تنها راه ایجاد رونق و ثبات در اقتصاد و بازار، توجه و اولویت قائل شدن برای تولید کنندگان داخلی و ساخت کالای باکیفیت ایرانی است. زیرا تنها از این طریق میتوان اقتصاد کشور را از وابستگی به فروش نفت بی نیاز و سبب آن شد که حتی شدیدترین تحریم های دشمن مانند تحریم فروش نفت کاملاً خنثی و اثرات آن وارونه گردد. صادقی ادامه داد: حمایت و تعامل حداکثری با تولیدکنندگان و کارآفرینان حاضر در روستاهای بخش قلعه نو، یکی از اصلی ترین برنامه های بنده و همکارانم در مجموعه بخشداری قلعه نو میباشد که در این راستا برنامه ریزی های مفصلی انجام شده که تاکنون بخش قابل قبولی از آنها اجرا گردیده و یا در حال انجام است. وی گفت: تشکیل تعاونی دامداران بخش، تعاونی کارآفرینی زنان سرپرست خانوار، حمایت ویژه از کسب و کارهای خرد و بنگاه های زودبازده، برگزاری جلسات مستمر با تولیدکنندگان و کارآفرینان بخش جهت رسیدگی به مشکلات و نیازهای آنها، تسهیل و تسریع در شرایط و نحوه اخذ مجوزهای قانونی مورد نیاز تولیدکنندگان، تسهیل در ارائه مشوق ها و طرح های حمایتی دولتی ویژه تولیدکنندگان، راه اندازی کانال ارتباطی مستقیم میان کارآفرینان و شخص بخشدار بعنوان نماینده عالی دولت در سطح منطقه و چندین طرح و برنامه دیگر، از جمله طرحهای اجرا شده و در حال انجام توسط بخشداری قلعه نو در راستای حمایت از تولید و اشتغال زائی روستایی میباشد. بخشدار قلعه نو در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با مرتفع شدن هرچه سریعتر مشکلات باقی مانده، به زودی شاهد رشد و شکوفایی تولید در شهرک ولیعصر باشیم.

?در پایان این مراسم و به جهت تلاش های مستمر، صادقانه و حمایت های ویژه مهندس علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو در راستای حل مشکلات عدیده شهرک صنفی، تولیدی و خدماتی ولیعصر (عج) و شروع حرکت مجدد به سوی تولید، عمران و توسعه هرچه بیشتر در این مجموعه پس از گذشت ۵سال توقف چرخه تولید در آن، لوح تقدیری از سوی مدیرعامل و هیئت مدیره مجموعه به نمایندگی از مالکین و تولیدکنندگان مستقر در شهرک ولیعصر (عج)، به بخشدار قلعه نو اهداء گردید.

#بخشداریقلعهنو
#سال۹۸سالرونقتولید
#شهرکصنفیتولیدیخدماتیولیعصر
#اشتغالوکار_آفرینی