با ما همراه باشید

اتاق خبر

کارنامه پر اشتباه کاسبان ترس آن‌ها را به جنگ روانی واداشت

امام جمعه موقت ورامین گفت: کسانی که جنگ روانی ایجاد می‌کنند در پی اهداف پسا پرده هستند و با تهدید، جنگ روانی و ایجاد رعب و وحشت فکر می‌کنند ایران از استقامت و آرمان‌های خود دور می‌شود.

حجت‌الاسلام‌‌و‎المسلمین سیدمحسن محمودی ، امام جمعه موقت ورامین

با بیان اینکه کارنامه پراشتباه کاسبان ترس سبب شده تا به جنگ روانی روی بیاورند، اظهار کرد: کسانی که جنگ روانی ایجاد می‌کنند در پی اهداف پسا پرده هستند و با تهدید، جنگ روانی و ایجاد رعب و وحشت فکر می‌کنند ایران از استقامت و آرمان‌های خود دور می‌شود.

وی در ارتباط با فریب افکار عمومی در جهت جنگ نظامی ایران با آمریکا بیان کرد: در طی ۴۰ سال انقلاب اسلامی مردم نشان دادند از تهدیدها هراسی ندارند و پایبند به اهداف خود هستند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: آمریکایی‌ها می‌دانند که از نظر نظامی قدرت مقابله با ایران را ندارند و در جنگ‌هایی که در منطقه راه انداختند نیز ناکام ماندند و در حال حاضر گرفتار مشکلاتی هستند که رهایی از آن سخت است.در صورت وقوع جنگ، آمریکا پایان دهنده آن نیست

وی با اشاره به برخی القائات غربگرایانه در داخل کشور مبنی بر وقوع جنگ نظامی میان جمهوری اسلامی ایران و دولت آمریکا تاکید کرد: در صورت جنگ، آمریکا تنها می‌تواند شروع کننده جنگ باشد ولی پایان دهنده آنها نیستند، و به خاطر عدم توانایی در روبه‌رویی با ایران موضع خود را در نجنگیدن اعلام کردند.

امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت: توطئه‌های دشمن بر علیه ایران ترکیبی است تا برخی مسائل را تحت‌الشعاع قرار دهند و در حقیقت می‌خواهند برخی ناکارآمدی ها را پوشش دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در پایان خاطر نشان کرد: اگر کسی قرار باشد پاسخگوی مشکلات مردم در زمان حال باشد اصلاح طلبان هستند زیرا در انتخابات وعده دادند و امروز شاهد هستیم خروجی فعالیت‌های آنها تا به امروز خوب نبوده و به همین دلیل دست به فرافکنی و جنگ روانی زده اند تا از پاسخگویی فرار کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.