با ما همراه باشید

خبر ویژه

دشمنی استکبار با ایران به دیماه سال ۸۸ محدود نمی‌شود

سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین با بیان اینکه دشمنی استکبار با ایران اسلامی به ایام دیماه ۸۸ محدود نمی شود گفت: این توطئه همیشگی است و جز با هوشیاری مردم خنثی نخواهد شد.

مجید درویشی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی حماسه ۹ دی که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهار داشت: دهه بصیرت و نهم دیماه در تاریخ انقلاب اسلامی از ایام درخشانی است که با فهم دینی مردم ایران همراه شد و توطئه دشمنان به واسطه حضور به هنگام مردم ولایت‌مدار در صحنه خنثی گردید.

وی با اشاره به تقارن ایام شهادت شهید سلیمانی با دهه بصیرت گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی و حماسه نهم دیماه در مسیر دفاع از ولایت فقیه صورت گرفت همانطور که حضرت فاطمه، شهیده راه دفاع از ولایت است.

درویشی تصریح کرد: مهمترین پشتوانه نظام و مؤلفه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم هستند و حضور و لحظه‌شناسی آنان در مقاطع مهم تاریخ انقلاب اسلامی، خنثی کننده تمامی دشمنی‌ها است از این رو همه کارگزاران نظام باید خود را خادم واقعی مردم دانسته و زمینه رضایتمندی آنان از نظام را فراهم کنند.

وی با اشاره به این که کشور با توطئه‌های جدیدی مواجه است افزود: مسوولان باید مفسر و نخبگان توجیه‌گر و روشنگر فتنه دشمن باشند، وظیفه‌ای که امروز دولت مردمی با شعار و عمل درصدد عمل به آن برآمده است.

سرپرست فرمانداری ورامین تأکید کرد: مردم باید از مسائل روز جامعه آگاه بوده و مسوولان نیز موظفند تا مشکلات را صادقانه با آنان در میان بگذارند در این صورت است که نه تنها مردم با مسوولان همراه شده بلکه با مشت آهنین خود بر دهان فتنه‌گران می‌زنند.

وی با اشاره به نقش مردم ورامین در خنثی کردن فتنه دشمنان گفت: در ایام دهه بصیرت لازم است تا هر شب برنامه محوری با موضوع بصیرت‌افزایی و روشنگری پیش‌بینی و در سطح شهرستان برگزار شود.

وی از مسوولان آموزش و پرورش خواست تا با توجه به ارتباط مؤثر با جامعه هدف و با استفاده از فضای مجازی و نرم افزار شاد، زمینه تبیین قیام نهم دیماه و حوادثی نظیر قیام ۱۰ دی سال ۵۷ مردم ورامین را فراهم کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.