با ما همراه باشید

اتاق خبر

تروریست نامیدن سپاه از سوی آمریکا موجب وفاق ملی شد

دکتر سید حسین نقوی حسینی روز چهارشنبه درآئین اعطا اسناد مالکیت روستای داودآباد قرچک که با حضور استاندار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان صورت گرفت اظهار داشت: رفتار آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی بر خلال موازین بین المللی و منشور سازمان ملل صورت گرفت و باعث شد تا بار دیگر چهره پلید استکبار در مقابله با ملت ایران نمایان تر شود.
وی افزود: این اقدام رئیس جمهوری آمریکا باعث گردید تا ایران اسلامی یکپارچه و متحد از سپاه پاسداران حمایت کنند و همه خود را یک پاسدار بدانند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روز گذشته تمامی نمایندگان مجلس اعم از نمایندگان روحانی، اقلیت های دینی و مذهبی و اهل تسنن لباس سپاه بر تن کردند تا این واقعیت را به گوش جهانیان و استکبار برسانند که ملت ایران یکپارچه از سپاه حمایت کرده و خود را سپاهی می دانند.
نقوی اظهار داشت: امروز مهمترین اصل جلب رضایت مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است که این همان نقطه مقابل تلاش دشمن در ایجاد نارضایتی بین مردم و ایجاد اختلاف بین نظام و ملت است.
وی با اشاره به واگذاری اسناد مالکیت به روستائیان داودآباد قرچک گفت: اکثر این افراد از اقشار ضعیف جامعه هستند که از این به بعد می توانند با در دست داشتن سند، نسبت به دریافت تسهیلات، ساخت و ساز و یا مقاوم سازی منزل خود اقدام کنند.
نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوادر مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از رئیس بنیاد مستضعفان تقاضا می شود تا با ادامه این حرکت انقلابی، زمینه را برای برخورداری دیگر افراد این منطقه از سند مالکیت فراهم کند تا مشکل این افراد نیز برطرف شود.