با ما همراه باشید

اتاق خبر

تخریب 3 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در روستاهای تابع بخش جواد آباد

خبر استان : سرپرست بخشداری جواد آباد از تخریب 3 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در روستاهای بخش جواد آباد  خبر داد .

به گزارش روابط عمومی بخشداری جواد آباد : محمد حیدری سرپرست بخشداری جواد آباد گفت : در راستای اجرای تبصره 2 ذیل ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی ، 3 مورد از ساخت و سازهای غیر مجازی که در زمین های کشاورزی در روستای رستم آباد اقدام شده بود ،با همکاری حوزه قضایی ،نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی شهرستان ورامین تخریب شد.

سرپرست بخشداری جواد آباد در ادامه با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در حفظ اراضی ملی و طبیعی و عرصه های کشاورزی اظهار کرد : هر گونه ساخت و ساز در خارج از حریم روستاها بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح غیر قانونی بوده و به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

وی به افرادی که قصد دیوار کشی یا ساخت و ساز جهت محصورنمودن فعالیتهای  کشاورزی و دامی خود را دارند توصیه نمود :با مراجعه به مدیرت جهاد کشاورزی  شهرستان ورامین و رعایت ضوابط و مقررات قانونی از حیف و میل شدن سرمایه های خود در زمین های کشاورزیپرهیز نمایند .

حیدری  با تاکید بر به اینکه جواد آباد قطب کشاورزی استان تهران می باشد تصریح نمود : ضرورت توسعه تولیدات کشاورزی و دامی  در این بخش بخوبی احساس می شود و باید برای  اشتعال زایی مولد و توسعه پایدارفعالیت های  کشاورزی و دامی کشاورزان را گسترش داد که جلوگیری از  ساخت و ساز غیر مجاز یکی از آنها می باشد.

سرپرست بخشداری جواد آباد در پایان از همکاری عوامل و دستگاههایی قضایی در صیانت و حفظ اراضی کشاورزی  دارند تقدیر و تشکر نمود .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.