با ما همراه باشید

اتاق خبر

حضور پرقدرت بانوان ورزشکار ورامین در مسابقات امیدهای آینده پایتخت

خبر استان : مسابقات امیدهای آینده استان تهران شب گذشته با روشن شدن مشعل بازی ها در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران شروع شد .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ، راحله سیری مسئول بانوان اداره ورزش و جوانان ورامین عنوان داشت : این مسابقات که در رده سنی جوانان برگزار می شود با حضور پرقدرت بانوان ورزشکار شهرستان ورامین همراه خواهد بود .

ایشان گفت : بانوان ورامین در 15 رشته ورزشی با قدرت کامل شرکت خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم با حضوری توانمند نتیجه خوبی را در این مسابقات کسب کنیم .

مسئول بانوان اداره ورزش ورامین ادامه داد : بانوان ورزشکار ورامین همیشه با اقتدار در مسابقات مختلف ورزشی حضور داشتند و باعث کسب افتخار برای دیار 15 خرداد شده اند و یقین دارم در این مسابقات هم به تکرار افتخارات خواهند پرداخت .

وی در همین راستا عنوان داشت : این مسابقات سکوی پرتابی خواهد بود برای جوانان ورزشکار که استعدادیابی شوند و بتوانیم برای آینده با سرمایه گزاری بهتر نتایج بهتری را بگیریم و از تمام پتانسیل موجود در بین ورزشکاران استفاده لازم را ببریم .

راحله سیری مسئول بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان خاطر نشان شد : جهت فراهم نمودن شرایط مناسب برای تیم های حاضر در رقابتهای امیدهای آینده پایتخت اداره ورزش و جوانان با مدیریت خوب و شایسته مجید بذرافشان امکانات خوبی را در اختیار ورزشکاران حاضر در این رقابت ها گداشته است تا شاهد درخشش شهرستان ورامین در بین شهرستانهای استان تهران باشیم و بتوانیم جایگاه واقعی ورزش دیار 15 خرداد را به همگان نشان دهیم .

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.