با ما همراه باشید

اتاق خبر

فروپاشی خانواده هدف اصلی دشمنان نظام است

امام جمعه خیرآباد ورامین گفت: دشمن در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی، خانواده را هدف بمباران های منفی خود قرار داده و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های این هفته نماز جمعه خیرآباد با اشاره به اینکه انسان های بزرگ در خانواده رشد می کنند و خانواده اساس تربیت و اولین منزل رشد و تربیت انسان است، اظهار داشت: اگر این کانون به هر وسیله ای آسیب ببیند، به جامعه خسارت وارد می شود.
وی تصریح کرد: یکی از برنامه های دشمن برای خانواده ها، ایجاد بی غیرتی و بی حیایی در بین مرد و زن جامعه است که نمونه آن ازدواج های به ظاهر سفید است.
طزری به دیدار رئیس جمهور سوریه با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این دیدار برای دشمنان مقاومت این پیام را به همراه داشت که ایران اسلامی همواره در کنار مقاومت خواهد بود و آنانی که تلاش داشتند بعد از جنگ و به بهانه بازسازی سوریه محور مقاومت را از ایران اسلامی جدا کنند، ناکام ماندند.
امام جمعه خیرآباد با تأکید بر لزوم حفظ روحیه جهادی در خدمت رسانی به مردم گفت: هیچ فرد و یا جامعه ای بدون کار و تلاش شبانه روزی به جایی نرسیده و نخواهد رسید و تنها با روحیه جهادی و انقلابی به پیشرفت و موفقیت می رسیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.