با ما همراه باشید

اتاق خبر

۴۷ لکه صنعتی در استان تهران وجود دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: ۴۷ لکه صنعتی در استان تهران وجود دارد که برای ساماندهی آن‌ها ازجمله لکه صنعتی صالح‌آباد قرچک و لکه صنعتی ولیعصر(عج) برنامه داریم و برای هرکدام از این لکه‌ها کارگروهی تشکیل خواهد شد.

صابر پرنیان در جلسه بررسی وضعیت و مشکلات شهرک صنعتی قرچک که با حضور سرپرست فرمانداری و دیگر مسوولان برگزار شد، از مدیران کل استانی خواست تا همکاری خود را در راستای رفع مشکلات شهرک صنعتی قرچک و توسعه آن بیشتر کنند.

وی پروژه برق شهرک صنعتی را ازجمله پروژه‌های مهم شهرک خواند و یادآور شد: زیرساخت‌های لازم در خصوص خطوط انتقال آب، گاز و تلفن مهیا شود تا در گسترش شهرک مشکلی به وجود نیایید.

این مسؤول گفت: نوید می‌دهیم شهرک صنعتی قرچک به یکی از بهترین شهرک‌های صنعتی استان تهران تبدیل شود و این شهرک نسبت به سایر شهرک‌ها پیش رفت چشمگیر دارد.

وی افزود: انتقال صنوف مختلف شهر تهران به شهرک صنعتی قرچک نقطه قوت این شهرک است که باید از این فرصت پیش‌آمده برای افزایش سرمایه‌گذاری‌ها استفاده کرد.

این مسئول یادآور شد: میز کار ما شهرک‌های صنعتی است و تا حد امکان قصد داریم از تشکیل جلسات بدون خروجی پرهیز کنیم و به‌صورت جهادی با حضور در شهرک‌های صنعتی استان تهران به رفع مشکلات آن‌ها اقدام کنیم.

پرنیان اضافه کرد: ۴۷ لکه صنعتی در استان تهران وجود دارد که برای ساماندهی آن‌ها ازجمله لکه صنعتی صالح‌آباد قرچک و لکه صنعتی ولیعصر(عج) برنامه داریم و برای هرکدام از این لکه‌ها کارگروهی تشکیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران خاطرنشان کرد: دید شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران به قرچک وسیع است.

وی بیان داشت: نقطه قوت شهرک صنعتی قرچک این است که هر سرمایه‌گذار از هر ارگانی مجوز صنفی، صنعتی و صنایع تبدیلی اخذ کند می‌تواند با رعایت موارد قانونی و مسائل زیست‌محیطی در این شهرک مستقر شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.