با ما همراه باشید

اتاق خبر

افراط در نقد به خدمات نظام لطمه می زند

خبراستان: قرچک- سرپرست فرمانداری قرچک گفت: افراط در نقد به خدمات نظام لطمه می زند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با قدردانی از ادارات و اعضای ستاد به دلیل اهتمام به برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه ها افزود: امید است بتوانیم برنامه های شاخص و ماندگاری در دهه فجر امسال در سطح شهرستان برگزار کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص و اهداف دشمنان مبنی بر اینکه امسال نتوانیم برنامه ها را به خوبی برگزار کنیم یا کمرنگ باشد، باید با وجود تمام تنگناها جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را باشکوه برگزار کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در دهه فجر پیروان واقعی انقلاب اسلامی، از هیچ تلاشی برای نمایش دستاوردها دریغ نمی ورزند، گفت: عدد چهل حرمت خاصی برای انقلاب اسلامی و کشور دارد و همه باید تلاش کنیم برنامه های متنوعی در ایام دهه فجر داشته باشیم.

افراط در نقد به خدمات نظام لطمه می زند

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با بیان اینکه انقلاب اسلامی در جهت توسعه اقدامات خوبی اجرا کرده، گفت: گاهی در نقدها افراط می شود غافل از اینکه عملکرد نظام زیرسوال می رود، نقد باید منصفانه باشد.

خطیبی با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر نماد محلی و منطقه ای بگیرد، گفت: باید سعی شود ضمن برپایی شور و نشاط در این ایام، حرمت دهه فاطمیه حفظ شود.

وی افزود: مردم در حوزه معیشتی مشکلات دارند اما نسبت به خدمات نظام رضایتمندی دارند و دستاوردهای مثبت انقلاب اسلامی را بازگو می کنند.

سرپرست فرمانداری قرچک بر تشکیل مجدد کمیته ها به منظور هماهنگی بیشتر بین ادارات تأکید کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.