با ما همراه باشید

اتاق خبر

اهورا بهبهان با برد مقاومت قرچک در لیگ برتر ماندنی شد

خبراستان: از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال هفته ۲۶ لیگ برتر فوتسال اهورا بهبهان با برد تیم مقاومت در لیگ برتر فوتسال ماندنی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال هفته ۲۶ دو تیم فوتسال مقاومت قرچک و اهورا بهبهان در ورزشگاه سه هزار نفری شهدای هفتم تیر به مصاف هم رفتند.

تیم مقاومت قرچک که ماندنش در لیگ برتر حتمی شده بود به مصاف تیم اهوازی رفت که برای ماندن در لیگ برتر مبارزه می‌کند تا سال دیگر هم در لیگ حضور داشته باشد.

اهورا بهبهان پیش از این دیدار با ۲۰ امتیاز در رده ۱۳ و تیم مقاومت قرچک با ۲۶ امتیاز در رده یازدهم قرار داشت.

اهورا بهبهان در نیمه اول بابک یاری حساب شده و خوب موفق شد بازی را سه بر یک به نفع خود به پایان برساند تا امید به بقا در لیگ را داشته باشد.

نیمه دوم در شرایطی آغاز شد ورزشگاه شهدای هفتم تیر یکصدا تیم مقاومت را تشویق می‌کردند.

در دقیقه ۲ نیمه دوم تیم اهورا با یک حرکت سرعتی رو به جلو موفق شد برای بار چهارم دروار مقاومت را باز کند تا نتیجه بازی چهار بر یک شود.

در ادامه بازی در دقیقه ۶ با توجه به خطایی که بر روی بازیکن تیم مقاومت در محوطه جریمه صورت گرفت محمد طاهری از نقطه پنالتی دروازه را باز کرد تا نتیجه چهار بر دو شود.

بازی با هم نتیجه ادامه داشت که در دقیقه ۱۴ بخاطر اعتراض بازیکن شمار ۴۴به روند قضاوت بازی از زمین اخراج شد تا تیم مقاومت به مدت دو دقیقه چهار نفره به بازی ادامه دهند.

در دقیقه آخر بازی تیم مقاومت قرچک موفق شد یکی از گل‌های خورده خود را جبران کند تا نتیجه بازی چهار بر سه به نفع اهورا شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.