با ما همراه باشید

اتاق خبر

ایستادگی در برابر وابستگی مهمترین آرمان انقلاب ایران است

خبراستان: تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان قرچک گفت: شعار « استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی » آرمانی انقلابی است که تنها در ایستادگی مقابل وابستگی معنا پیدا می کند.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه قرچک اظهار داشت: محصول این شعار، استقلال مردم ایران ، کسب عزت ، شرف و سربلندی است، ولی آن چیزی که دیگر ابعاد را تحت تاثیر قرار می دهد، استقلال اقتصادی به عنوان ادامه حیات انسان است.
وی افزود: مسئولان برای معیشت مردم باید تلاش بیشتری کرده و برای تامین مایحتاج مردم بیش از گذشته به کشاورزی و دامداران توجه کنند، هر چند که این بخش ها در دولت های مورد کم لطفی واقع شده اند.
امام جمعه قرچک تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ها و امکانات داخلی و بهره از مدیریت پرتوان و متعهد از شروط لازم برای دست یابی به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت : مسئولان تلاش کنند تا افکار سلطنتی و طاغوتی را از خود دور کرده و دید گاه ها و عقاید خود را به سمت اسلام ناب محمدی سوق دهند.
حجت الاسلام اسماعیلی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه قرچک با اشاره به فرارسیدن هفته شورای آموزش و پرورش گفت: هم فکری ، هم افزایی و تعاون همه جانبه مردم و مسئولان در تقویت امور آموزش و پرورش باعث ایجاد شورای آموزش وپرورش شده تا نیازهای این نهاد مهم به ویژه در حوزه های فکر و فرهنگی تأمین شود.
وی افزود : مسئولان آموزش و پرورش امانت دارانی هستند که باید از آن ها در برابر تمامی هجمه های دشمنان مراقبت کنند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.