با ما همراه باشید

اتاق خبر

جاده اتصال قرچک به پاکدشت چوب کم کاری مسئولان را می خورد

خبراستان: جاده اتصال دهنده شهرستان قرچک به شهرستان پاکدشت همچنان به علت عدم تعریض مناسب باعث بروز خیلی از تصادفات جاده ای مرگبار می شود.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، قصه جاده های پرخطر، قصه دیروز و امروز نیست بلکه این مشکل همواره گریبان مسافران مختلف را می گیرند به طوری که در هرلحظه باید منتظر حادثه باشیم، جاده که شهرستان قرچک را به شهرستان پاکدشت متصل می کند و مسیر کوتاهی دارد؛ اما بدون توجه مسئولان وبه علت عدم تعریض مناسب باعث بروز خیلی از تصادفات جاده ای می شود.

اینگونه حوادث اگر به صورت روزانه اتفاق نیافتد اما در هفته مطمئان در اخبار متعدد از حوادث این جاده به علت استاندارد نبودن به گوشمان خواهد خورد.

بنا به اظهارات مردم بومی اطراف و رانندگان وسایل نقلیه این جاده یکی از حادثه خیز ترین جاده ها به شمار می رود، این جاده مابین روستای قشلاق جیتو شهرستان قرچک و روستای جیتو شهرستان پاکدشت واقع شده که ممکن است هر لحظه تعدادی از همشهریان این دو شهرستان که که از این جاده عبور می کنند، باید منتظر حادثه باشند.

با توجه به اینکه چندین سال است که در اثر قصور مسئولان دو شهرستان قرچک و پاکدشت در طول سال چندین نفر در این جاده کشته و زخمی می شوند، تقصیر را باید به گردن چه کسی انداخت و در این میان معلوم نیست کدام دستگاه اداری امنیت این جاده را فراهم می سازد.

با توجه به عدم وجود روشنایی در جاده در زمان تاریکی، خطر تردد از این جاده چندین برابر می‌شود. جاده ای که رانندگان نا آشنا به مسیر را در خود بی‌شمار می‌بیند و هر لحظه ممکن است حادثه ای جان گداز رخ دهد.

در طول این مسیر اگر خودرویی به دلایل فنی دچار مشکل شود هیچ گونه حاشیه امنی برای توقف ندارد و هرلحظه باید منتظر تصادفی وحشتناک بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.