با ما همراه باشید

اتاق خبر

همایش بانوی انقلابی در قرچک برگزار شد/تجلیل از خانواده شهید، پرستار و بانوان نخبه

خبراستان: همایش بانوی انقلابی با حضور بیش از سه هزار نفر از بانوان و مسؤولان شهرستان در ورزشگاه شهدای هفتم تیر قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام‌ حجت‌الله اسماعیلی امام‌جمعه قرچک همایش بانوی انقلابی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) و تبریک روز پرستار از نقش برجسته بانوان در جنگ تحمیلی و دوران قبل از انقلاب اظهار داشت: بانوان ایران اسلامی دوشادوش مردان برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمات فراوان کشیدند و بانوانی را هم داشتیم در زندان‌های ساواک به سخت‌ترین روش ممکن شکنجه شدند و پای ارزش‌های والای و اهداف خود ایستادند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بارها اعلام کرده بودند که نظام اسلامی ایران جشن پیروزی 40 سالگی انقلاب را نخواهد دید، حالا مشاهده می‌کنید که کمتر از 20 روز دیگر جشن باشکوه انقلاب را داریم و دشمن مانند همیشه در اجرای نقشه هایش شکست خورده و در این جشن چهل‌سالگی باید بانوان توانمند ایرانی همانند دوران هشت سال دفاع مقدس باید در این جشن نقش برجسته ایفا کنند.

امام‌جمعه قرچک بیان داشت: بانوان ایرانی باید صبر و اسوه حضرت زینب (س) را سرلوحه کار خود قرار دهند، بانوان ایرانی باید در تربیت فرزندان و شجاعت حضرت زینب (س) و نقش تربیتی بسیار مهم این حضرت را در زندگی به فرزندان خود یاد دهند.

در ادامه این مراسم از 6 خانواده شهید مدافع حرم و 3 پرستار و 5 بانوی نخبه شهرستان که در مسابقات فرهنگی ورزشی حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل به عمل آمد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.