با ما همراه باشید

اتاق خبر

آغاز عملیات آسفالت خیابان ابوذر شرقی شهر فرون آباد

خبراستان: شهردار فرون آباد از آغاز عملیات آسفالت خیابان ابوذر شرقی (خیابان مابین بلوار شهدای مدافع حرم و بلوار امام خمینی (ره) ) در راستای تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه خبر داد.

به گزارش راوی امروز، کوروش میرزایی با اعلام این مطلب افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای خدمت رسانی بهتر و شایسته به شهروندان و ایجاد حلقه های ارتباطی مناسب بین معابر و مسیرهای اصلی و فرعی شهر، بعد از عملیات جدول گذاری دو طرف، خاک برداری، زیرسازی و آماده سازی و اجرای روشنایی این خیابان عملیات قیرپاشی و آسفالت این خیابان آغاز شد.
وی هدف از اجرای این طرح را ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی معابر، ایجاد بستر مناسب جهت داشتن شهری زیبا، ارتقای سطح کیفی معابر، به سازی مناظر شهری، تسهیل در عبور و مرور شهروندان و خدمت رسانی بیش تر به شهروندان دانست و خاطرنشان ساخت: با انجام این گونه فعالیت های عمرانی گامی موثر در جهت توسعه و آبادانی شهر و خدمات رسانی مناسب به همشهریان محترم برداشته خواهد شد.

وی بیان داشت: طی ماه های گذشته عملیات جدول گذاری دو طرف این خیابان به طول ۱۸۰۰ متر و به صورت نهر و آماده سازی و زیرسازی این خیابان انجام شده بود و به منظور زیباسازی و با هدف تأمین نور مناسب روشنایی این خیابان نیز به طول ۹۰۰ متر صورت پذیرفت.
شهردار فرون آباد ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت شهروندان و سعه صدر آنها در خصوص زمان اجرای پروژه ها، تاکید کرد: امیدواریم همواره در سایه همدلی و همراهی شهروندان محترم شاهد تحولاتی جدید در عرصه خدمات رسانی به همشهریان عزیز باشیم.
وی ضمن حمایت همه جانبه و همسویی اعضای شورای اسلامی شهر با مجموعه مدیریت شهری، اضافه کرد: امیدواریم با افتتاح پروژه های در حال انجام و با عملیاتی شدن پروژه های جدید شاهد رضایتمندی بیشتر شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.