با ما همراه باشید

اتاق خبر

دومین نشست صمیمی پرسش و پاسخ مردم و مسئولان شهرستان پیشوا

خبراستان: دومین نشست صمیمی پرسش و پاسخ مردم و مسئولان شهرستان پیشوا در مسجدالاقصی محله کهنک برگزار شد و مسئولان در زمینه های مختلف پاسخگوی سئوالات و درخواست های شهروندان بوده و نوید اتفاقات خوبی در آینده نزدیک برای این محله قدیمی شهرستان دادند.

به گزارش راوی امروز،  دومین نشست صمیمی و پرسش و پاسخ مردم و مسئولان شهرستان پیشوا شامگاه سه شنبه ۱۸ دی ۹۷ با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، شهردار، اعضای شورای شهر، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده پلیس راهور، رؤسای ادارات گاز، مالیات، مسکن و راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جهاد کشاورزی، فرمانده سپاه پاسداران و مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در مسجدالاقصی کهنک این شهرستان برگزار شد.

عزم استوار و محکمی در مسئولان برای رفع مشکلات مردم شهرستان وجود دارد

در این نشست، حسین عباسی سرپرست فرمانداری پیشوا با بیان اینکه فلسفه وجودی همه ‌ما خدمت به مردم است، اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مورد تاکید قرار گرفته ارتباط میان مردم و مسئولان است کما اینکه مسئولان نظام از میان‌مردم و با رای و اراده آنها انتخاب می شوند و فاصله‌ای میان آنها نیست.

وی با اشاره به اینکه این اراده در مسئولان شهرستان وجود دارد که خدمات دولت را در دسترس مردم قرار دهند، افزود: در همین راستا و به منظور آگاهی بیشتر مسئولان‌ نسبت به مسائل و مشکلات مردم، نشست های صمیمی و پرسش و پاسخ در نقاط مختلف شهرستان تدارک دیده شده که به صورت هفتگی اجرا می شود.

عباسی تصریح کرد: نقش مردم پبشوا در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و حفظ ارزش های دینی و انقلابی و وجود بارگاه مقدس امامزاده جعفربن ‌موسی ‌الکاظم(ع) وظیفه مسئولان را در این خطه انقلابی مضاعف و این اراده را در آنها ایجاد کرده که با توان بیشتری به مردم خدمت کنند.

 

وی تاکید کرد: دولت و مسئولان در سطوح مختلف نظام با همه‌سختی ها و مشقاتی که با آن مواجه ایم، تلاش می کنند تا مشکلات را رفع و زندگی را برای مردم تسهیل کنند.

سرپرست فرمانداری پیشوا افزود: تلاش و اراده مسئولان در رفع مشکلات شهروندان این دلگرمی، باور و اعتقاد را در مردم‌ تقویت می کند که خادمان آنها بدون هیچ کوتاهی در جهت تامین نیازهای آنان می کوشند و موجب می شود تا مردم با صبر و شکیبایی بیشتری مسائل خود را پیگیری کنند.

وی بیان کرد: امروز با توجه به عرصه خطیری که در آن قرار داریم، عزم استوار و محکمی در مسئولان برای رفع مشکلات مردم شهرستان وجود دارد.

عباسی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: دشمن یک جنگ تمام عیار علیه کشورمان راه انداخته و لازم است با تلاش دلسوزانه مسئولان و پشتیبانی و حمایت مردم از مشکلان گذر کرده و اهداف مدنظر را به سرانجام مطلوب برسانیم.

افزایش بودجه شهرداری پیشوا در سال ۹۸

دکتر امیری شهردار پیشوا در ادامه این نشست، از افزایش بودجه شهرداری در سال آینده خبر داد و گفت: براساس بودجه ارزش افزوده سال آینده استان تهران که به مبلغ پنج هزار میلیارد تومان افزایش یافته است سال آینده تحولاتی خوبی در شهر پیشوا شاهد هستیم.

ایستگاه تاکسی کهنک احداث می شود

احمد قمی عضو شورای اسلامی شهر نیز گفت: فضاهای ورزشی برای جوانان کهنک همچون زمین چمن مصنوعی در دست احداث هست.

وی با اشاره به نصب چراغ ها و تامین روشنایی در زیر گذر شهید ملک آبادی، افزود: در مورد ایستگاه تاکسی نیز جایگاه مناسب برای محله کهنک در دست ساخت است.

برنامه های فرهنگی در صورت تامین فضای مورد نیاز در کهنک احیا می شود

امیر حسین طاهری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا نیز در نشست پرسش و پاسخ اظهار داشت: محله کهنک جز معدود محلات پیشوا است که ساختمانی با کاربری فرهنگی دارد.

وی با بیان اینکه این ساختمان اکنون در اختیار شبکه بهداشت است، افزود: در صورت واگذاری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی در محله کهنک احیا خواهد شد.

طاهری تصریح کرد: در صورت واگذاری فضایی در مسجد محله کهنک، کتابخانه مجهز توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اداره فرهنگ و رشاد اسلامی تاسیس خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا گفت: طبق سازوکار جدید ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری کشور، هر کانون مسجد می بایست نسبت به ثبت اعضا در سامانه بچه های مسجد اقدام کند تا از اعتبارات لازم و ویژه برخوردار شود.

مرکز سلامت در محله کهنک به زودی ایجاد می شود

دکتر زینی وند رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستا پیشوا گفت: پروژه مرکز سلامت محله کهنک به دلیل کمبود اعتبارات دولتی تاکنون اجرا نشده و با پیگیرهای انجام شده از طریق بخش خصوصی و خیرین این پروژه با هماهنگی وزارت خانه و برگزاری مناقصه انجام خواهد شد.

طرح جمع آوری معتادین در کهنک به زودی آغاز می شود

سرهنگ کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا نیز در نشست پرسش و پاسخ با مردم محله کهنک، گفت: برای اجرای طرح جمع آوری معتادین در این محله با یک کمپ در تهران صحبت شده و انشالله به زودی این طرح آغاز می شود.

وی به طرح جمع آوری و توقیف موتور سیکلت ها اشاره کرد و گفت: همه کشاورزان دارای موتورسیکلت باید پلاک و مدارک اولیه داشته باشند.

دست اندازهای سطح شهر استانداردسازی می شود

سروان محرابی رییس پلیس راهور شهرستان پیشوا نیز در خصوص سه راه شهرداری اظهار داشت: به زودی اقدامات خوبی برای برطرف کردن مشکلات این محدوده انجام می شود.

وی درباره دست اندازهای شهرستان نیز گفت: دست اندازه های غیر کارشناسی قدیمی به تدریج جمع آوری و دست اندازهای استاندارد و کارشناسی شده نصب می شود.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.