با ما همراه باشید

اتاق خبر

تکمیل جاده آرامستان قرچک تا بهمن‌ماه

خبراستان: شهردار قرچک گفت: مسیر جاده آرامستان در دستور کار شهرداری قرار دارد که نهایتاً تا یک ماه آینده پیمانکار مسیر را آماده خواهد کرد و این درحالی است که مسیر زیرسازی شده و نیاز به آسفالت دارد.

محسن خرمی‌شریف شهردار قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قرچک در خصوص بودجه سال ۹۸ این شهرداری اظهار داشت: همان‌طور که در جلسه شورای اداری شهرستان گزارشی از بودجه سال ۹۷ ارائه کردیم با توجه به قطعی شدن بودجه ۹ ماهه اول سال ۹۷ و همچنین پیش‌بینی بودجه برای سه‌ماهه پایان سال و طبق که تعریف بودجه اصلاح و متمم داشت ۵۳ درصد از بودجه امسال اختصاص به مسائل عمرانی و الباقی آن مسائل جاری و شهری دخیل بوده است.

وی گفت: این درصد در مقایسه با قانون بودجه ۶۰ درصد جاری و ۴۰ درصد عمرانی است و هزینه‌کرد بودجه ۹۷ شهرداری رقم قابل‌توجهی است که نشان‌دهنده اهمیت حوزه فعالیت‌های عمرانی در شهرداری قرچک است.

شهردار قرچک در خصوص بودجه ۹۸ این مجموعه افزود: بودجه سال ۹۸ به‌مراتب از اهمیت بیشتری برخوردار است، امیدواریم بتوانیم در بودجه سال ۹۸ چند پروژه عمرانی را در نظر بگیریم و سال آینده در حوزه عمرانی پیشرفت چشمگیری خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد تمام وعده‌هایی که به مردم قرچک داده‌ایم را اجرایی کنیم و حداکثر تا هفته‌ آینده بودجه برای تصویب نهایی به صحن علنی شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود.

خرمی‌شریف در ادامه به اعتبارات فرهنگی با توجه به دغدغه‌های امام‌جمعه شهرستان و مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار کرد: در بحث اعتبارات فرهنگی در بودجه ۹۸ با توجه به اقداماتی که در سال ۹۷ داشتیم از قبیل برگزاری المپیاد ورزشی، یادواره شهدا، جشنواره‌های تابستانه، نمایشگاه عکس و مرتبط با ایام ملی مذهبی و همچنین مشارکت با بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه پاسداران در برگزاری مراسم‌ها رقم قابل‌توجهی را در بودجه ۹۷ اختصاص دادیم به طبع آن با گستردگی بیشتر در بودجه سال ۹۸ پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی در خصوص آرامستان عمومی شهرستان قرچک افزود: مسیر جاده آرامستان در دستور کار شهرداری قرار دارد که نهایتاً تا یک ماه آینده پیمانکار مسیر را آماده خواهد کرد و تقریباً تاکنون ۵۰ تا ۶۰ درصد مسیر تردد مردم به آرامستان مهیا است و زیرسازی شده و نیاز به آسفالت دارد.

خرمی‌شریف گفت: در بودجه سال ۹۸ اعتبار مربوط به احداث ابنیه و دفتر مدیریت آرامستان را خواهیم داشت و در جلسه‌ای که در شورای اسلامی شهر داشتیم احتمال خیلی زیاد از طریق مشارکت بخش خصوصی اقدام به احداث ابنیه آرامستان کنیم که در سال ۹۸ مشخص خواهد شد.

وی بیان داشت: در سال ۹۸، درصد قابل‌توجهی از بودجه شهرداری را به بحث عمران و آبادانی شهر قرچک اختصاص می‌دهیم.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: در خصوص پارک بحران منتظر هستیم تا زمین‌هایی که در حریم شهرستان است و تحویل اداره شهرسازی است به شهرداری تحویل داده شود و زمانی که زمین در اختیار ما قرار گیرد عملیات عمرانی آن از سر گرفته می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.