با ما همراه باشید

اتاق خبر

توسعه قطار ریلی شهرهای اطراف تهران در بودجه ۹۸ اولویت دارد

خبراستان: پاکدشت- استاندار تهران گفت: توسعه قطار ریلی شهرهای اطراف تهران در بودجه ۹۸ اولویت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه سفر به پاکدشت در جمع خبرنگاران در خصوص لایحه بودجه ۹۸ گفت: اکنون کمیسیون های تخصصی مجلس مشغول بررسی بودجه هستند و ما پیشنهاداتی در این خصوص دادیم، شاخص های توسعه یافتگی استان تهران و برخی شهرستان ها مطلوب نیست، مدرسه، مراکز بیمارستانی، منابع آب شرب، توسعه قطار ریلی برای شهرهای اطراف تهران و … از اولویت های ما در بودجه ۹۸ است، که امیدواریم بتوانیم، اعتبارات بیشتری در این بودجه به این موارد اختصاص دهیم.

وی با بیان این که درآمدهای استان تهران زیاد است، گفت: سعی داریم، با اختصاص این پروژه ها به اولویت های استان، زودتر آن ها را به انجام برسانیم.

استاندار تهران در خصوص سفرهای شهرستانی خود و کمربندی جنوب شرق تهران نیز گفت: اولین سفر کاری بنده و شرکت در شورای اداری به پاکدشت بود، که چالش های ۹ گانه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت، مهم ترین چالش های پاکدشت تکمیل کمربندی ۳۲ کیلومتری این شهرستان در جنوب شرق تهران است.

محسنی بندپی ادامه داد: با توجه به میزان تردد از وسط شهر پاکدشت و ترافیک سنگین این منطقه تکمیل این کمربندی بسیار اولویت داشته و در بودجه ۹۸ نیز ردیف دارد، در پی این هستیم، که با کمک مسئولین شهرستان و مسئولین کشوری این کمربندی را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم، که بتواند، آن را در مدت کم تر و با کیفیت بهتر به سرانجام برساند.

وی سرعت بخشیدن به قطار شهری پاکدشت و تامین آب آشامیدنی این شهرستان را با اهمیت دانست و گفت: قطار شهری پاکدشت ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

استاندار تهران صیانت از اشتغال موجود در کنار اشتغال جدید را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: نباید اجازه دهیم، با کند شدن چرخ واحدهای صنعتی شاهد تعدیل نیرو باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.