با ما همراه باشید

اتاق خبر

پاکدشت خطه مردان و زنان انقلابی است

خبراستان: خزانه دار شورای اسلامی پاکدشت با اشاره به رشادت مردم پاکدشت در دفاع ار ارزش های انقلابی کفت: پاکدشت خطه مردان و زنان انقلابی است

به گزارش “ایثار”، نشست دو جانبه سعید پازوکی خزانه دار شورای اسلامی شهر پاکدشت با رضا مدنی رئیس بنیاد شهید در دفتر بنیاد برگزار شد؛ پازوکی که در دوران جنگ خود بیسیم چی فرماندهان بزرگی چون شهید همت بود، در دیدار با مدنی به یاد شهدایی که روزگار دوستان وی بودند آغاز به بازگو کردن کلام همراهان شهیدش کرد و از رشادت‌های فرزندان پاکدشت در گردان حمزه روایت کرد.
وی اظهار داشت:پاکدشت خطه مردان و زنان انقلابی است، آن زمان که غاصبان به مرز کشور هجوم آوردند رمق ایستادن در وجود جوانان خطه پاکدشت نماند.
خزانه دار شورای اسلامی شهر پاکدشت بیان کرد: اگر نیم نگاهی به کوچه های شهر پاکدشت بیندازیم در هر کوچه یک تا ۳ شهید می زیستند و اکنون عکس هایشان در نگاه کوچه ها باقی مانده است.
وی در ادامه با اشاره به همت مسئولان در دیدار و تکریم خانواده شهدا گفت: مسئولان شهرستان خود از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند و در این مسیر بنیاد را هرگز تنها نخواهند گذاشت؛ همچنین شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت چون دیگر مسئولان رویکرد مثبتی دارند و خود را وام دار شهدا می دانند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.