با ما همراه باشید

اتاق خبر

خدمات رایگان پزشکی در بخش شریف آباد

خبراستان: اردوی جهادی ارائه خدمات پزشکی با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج و گروه جهادی یاس فاطمی در روستای سیاه‌چشمه از توابع بخش شریف آبادِ شهرستان پاکدشت برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت با اعلام این خبر به خبرگزاری صداو سیما گفت:در این طرح یک روزه که از ساعت 9 تا 16 روز جمعه در مدرسه شهید محمدتقی نوروزی روستای سیاه چشمه ادامه داشت، خدمات مختلف پزشکی و مشاوره‌ای مانند، پزشک عمومی، تب سنتی، مشاوره مامایی، مشاوره تغذیه، مشاوره روانشناسی، تراکم استخوان، آزمایشگاه و حجامت به مراجعه کنندگان ارائه شد.

داود ذوالفقاری افزود: مجموعا در این طرح جهادی 350 نفر مراجعه کننده داشتیم که کلیه خدمات ارائه شده به این افراد به صورت کاملا رایگان انجام شد.

وی گفت: در صورت نیاز برای پیگیری روند درمان افراد مراجعه کننده، این بیماران تا حد ممکن به صورت رایگان و یا با هزینه ناچیز به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شوند.

ذوالفقاری خدمت به محرومان را هدف اصلی این طرح عنوان کرد و افزود: متخصصین که در این طرح با ما همکاری می‌کنند از دانشجویان بسیجی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

وی در پایان گفت: این یازدهمین اردوی جهادی گروه پزشکی یاس فاطمی در سال 97 بود و تاکنون در مجموع حدود 4هزار و صد نفر در روستاها و مناطق محروم شهرستان پاکدشت از خدمات این جهادگران بسیجی بهره‌مند شده‌اند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.