با ما همراه باشید

اتاق خبر

تشکیل شورای استادان و کارکنان واحد ورامین – پیشوا

خبر استان : دکتر حسینعلی شیبانی از مصوبه هیأت رئیسه واحد در خصوص تشکیل شورای استادان و کارکنان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی واحد ورامین – پیشوا دکتر حسینعلی شیبانی در دیدار خود  با کارکنان دانشکده کشاورزی ضمن حمایت از سیاست های کلان سازمان مرکزی  گفت : امروز دانشگاه آزاد اسلامی با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف در حوزه های آموزشی ، عمرانی و… به مرحله ی  پژوهش و تجاری سازی علوم رسیده است و کارهای بزرگی در این مرحله می بایست انجام پذیرد.

رئیس واحد ورامین پیشوا ادامه داد : این نهاد افتخار آمیز علمی با تمامی امکانات و ظرفیت های منحصر به فرد خود ، امانتی متعلق به مردم و کشور است و وظیفه ی اصلی ما مدیریت صحیح و انتقال آن به نسل های بعدی است.

دکتر شیبانی با حمایت از طرح تجمیع صورت گرفته در بخش های مختلف سازمان مرکزی تأکید کرد : طرح تجمیع مایه مباهات است چرا که  عملیاتی کردن این طرح  بخش عمده ای از هزینه‌های دانشگاه  را پایین آورد و در نتیجه موجب افزایش کیفیت و چابک‌سازی حوزه‌ها گردید و قطعاً نتایج مبارک اجرای این طرح به نفع همه ی دوستداران واقعی دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به تشکیل شورای استادان و کارکنان اشاره کرد و افزود : از آنجا که یکی از دغدغه های اصلی بنده همواره رسیدگی به امور مربوط به دانشجویان ، استادان و کارکنان می باشد همواره از طرق مختلف مانند  ایمیل ، صندوق های انتقادات و پیشنهادات و ملاقات ها و نشست های حضوری با آنها ارتباط مستقیم داشته ام و در آخرین جلسه هیأت رئیسه در جهت تحقق تکریم شایسته ی  این عزیزان مصوب گردید شورایی متشکل از استادان و کارکنان به صورت مجزا و با تشخیص خود همکاران هر دانشکده تشکیل و مطالب و خواسته های خود را از طریق این شورا پیگیری نمایند.

حسینعلی شیبانی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی به لحاظ برخورداری از قدرت اندیشه ، خلاقیت و نوآوری، بزرگترین دارایی هر سازمانی محسوب می‌شود و هرگونه بهبود و پیشرفت در مجموعه توسط نیروی انسانی صورت می گیرد.

وی اظهار کرد : توان فکری و اندیشه‌های کارکنان و استادان  در دانشگاه آزاد اسلامی  به عنوان سرمایه ی نهفته است و هر مجموعه ای که بتواند از این سرمایه‌های نهفته بیشترین استفاده را ببرد به همان اندازه امکان رشد خواهد داشت چراکه توان فکری نیروی انسانی بر خلاف سایر منابع با مصرف کردن ، کاهش و یا مستهلک نمی‌شود و هر چقدر از اندیشه و فکر بیشتر استفاده کند به همان اندازه توانایی‌اش بهبود می‌یابد.

شایان ذکر است در روز های آینده  نیز نشست ریاست واحد با کارکنان دانشکده های علوم پایه ،پرستاری و مامایی و ادبیات و علوم انسانی  به صورت جداگانه برگزار می گردد.

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.