با ما همراه باشید

اتاق خبر

ترمیم شبکه‌های پرحادثه اولویت آبفای جنوبشرق استان تهران است

خبر استان : مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران گفت: ترمیم شبکه های فرسوده و پرحادثه و ایجاد تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان قرچک از اولویت های کاری آبفای جنوب شرق استان تهران است.

نشست بررسی مشکلات آب شهرستان قرچک با حضور مسعود مرسل پور فرماندار و علیرضا کارگری مدیر عامل آبفای جنوب شرق استان تهران و روسای آبفای قرچک و باقرآباد برگزار شد.

مسعود مرسلپور در این دیدار با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان قرچک اظهار داشت: شهرستان قرچک به دلیل همجواری با پایتخت با پدیده مهاجرپذیری روبرو است و همواره شاهد افزایش جمعیت در این منطقه هستیم.

فرماندار قرچک افزود: با افزایش جمعیت، نیاز به امکانات و ظرفیت های جدید است که یکی از مهمترین بخش ها، آب بوده و با توجه به رشد منطقه نیازمند سرمایه گذاری در بخش ایجاد شبکه های جدید آب و همچنین ترمیم شبکه های فرسوده هستیم.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان قرچک در زمینه آب برنامه ریزی هایی را انجام داده اند که یکی از اولویت های اصلی فرمانداری در شهرستان قرچک پروژه تصفیه خانه شهرستان است که تاکنون تلاش های زیادی انجام شده تا این پروژه هر چه زودتر به سرانجام برسد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کمبود آب در کشور اشاره کرد و گفت: امروز کشور با بحران کمبود آب مواجه است و به همین خاطر باید در زمینه مصرف بهینه و درست این مایه حیاتی اقدامات لازم صورت داده شود.

وی گفت: باید مصرف بهینه و درست آب در جامعه فرهنگ سازی شود که در این صورت می توان از این ماده حیاتی به نحو مطلوب تری استفاده کرد.

علیرضا کارگری مدیر عامل آبفای جنوب شرق استان تهران نیز در این دیدار گفت: ترمیم شبکه های فرسوده و پرحادثه و ایجاد تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان از اولویت های کاری آبفای جنوبشرق استان تهران است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.