با ما همراه باشید

اتاق خبر

خشک شدن نامتعارف درختان شریف‌آباد

خبراستان: رئیس اداره محیط‌زیست پاکدشت درباره خشک شدن نامتعارف درختان گفت: هیچ دلیلی برای این موضوع مشخص نیست.

محمودرضا سعیدپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پاکدشت با اشاره به خشک شدن نامتعارف برخی درختان منطقه اظهار داشت: هفته گذشته گشت شماره ۲ اداره از قطع شدن درختان خشک شده توسط برخی افراد ناشناس گزارش داد و این موضوع جهت پیگیری و بررسی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: خشک شدن این درختان نامتعارف است و هیچ دلیلی برای آنان مشخص نیست و در این رابطه شهرداری شریف‌آباد گزارشی نداده و اقدامی هم صورت نگرفته است.

سعید پور درباره مشخص نبودن محدوده شهری محل حادثه گفت: طبق کمیسیون ماده ۷ متولی رسیدگی به این موضوع شهرداری است زمانی که اقدامی توسط متولی صورت نگیرد مجموعه گزارش‌ها جهت تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال می‌شود.

رئیس اداره محیط‌زیست پاکدشت با اشاره به خشک شدن ۳۰ اصله درخت کاج ادامه داد: همه این درختان زیبا و کهنسال بودند و ظاهر امر نشان می‌دهد عوامل انسانی برای رسیدن به منافع شخصی در این موضوع دخیل است.

وی ادامه داد: برای بررسی‌های بیشتر بازدیدهایی از محل صورت گرفته است اما علت خشک شدن درختان توسط کارشناسان رسمی قوه قضائیه مشخص می‌شود.

سعید پور یادآور شد: به‌منظور مشخص شدن علت خشک شدن درختان و پیدا شدن مسببان ۱۰ روز پیش در مراجع قضائی پرونده تشکیل شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.