با ما همراه باشید

اتاق خبر

برپایی ورزش همگانی در دستور کار اداره ورزش و جوانان پیشوا قرار گیرد/ ضرورت توجه به ورزش بانوان

خبراستان: امام جمعه شهرستان پیشوا با حضور در اداره ورزش و جوانان پیشوا از تلاش های رئیس این اداره جهت تکمیل طرح های نیمه تمام و تعامل سازنده با سایر نهادها تقدیر کرد و گفت: اداره ورزش و جوانان ورزش های همگانی به ویژه در حوزه بانوان را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش راوی امروز، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا روز یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ به همراه حجت الاسلام قدمی رئیس حوزه علمیه جعفریه ضمن حضور در اداره ورزش وجوانان و گفتگو با رئیس و پرسنل این اداره، از زحمات و تلاش های بی وقفه روح الله طاهری گندمانی جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام و همچنین ارتباط و تعاملات خوب با سایر نهادها تقدیر و تشکر کرد.
بر اساس این گزارش، در این دیدار حجت الاسلام باقری اظهار داشت: تعامل و همکاری نهادها و ادارات در سطح شهرستان بسیار مهم و کارگشا خواهد بود و مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به ورزش همگانی در پیشوا، تصریح کرد: این مهم می طلبد اداره ورزش و جوانان در این رشته خصوصا در حوزه بانوان جدیت داشته باشد و به صورت روزانه پرداختن به ورزش همگانی بانوان را در دستور کار خود قرار دهد.

امام جمعه پیشوا خاطر نشان کرد: پرسنل و مسئولان در ادارات مختلف نباید وارد مسائل حاشیه ای شوند و از کدورت ها و برخی سوء تفاهمات خودداری کنند و به اصل خدمت صادقانه به شهروندان بپردازند.

در این دیدار دکتر طاهری نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور امام جمعه وهیئت همراه در اداره ورزش وجوانان، از اقدامات انجام شده و پروژه های در دست اقدام و افتخارآفرینی ورزشکاران طی روزهای گذشته گزارش اجمالی ارائه کرد.

در پایان با اهدای لوح سپاس از سوی امام جمعه از زحمات ارزنده طاهری گندمانی و همکاری و تعامل سازنده با ادارات خصوصا حوزه علمیه تقدیر شد.

گفتنی است، امام جمعه شهرستان ورزشکار و حامی ورزشکاران است و تاکنون در بسیاری از برنامه های فرهنگی ورزشی پیش قدم و همراه با اداره ورزش و جوانان بوده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.