با ما همراه باشید

اتاق خبر

تابلوهای اسامی در میادین و خیابان های اصلی شهر پیشوا نصب شد

خبراستان: شهردار پیشوا از نصب تابلوهای اسامی در میادین و خیابان های اصلی فاقد مشخصات شهر خبر داد.

به گزارش راوی امروز، حکمت امیری روز یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فقدان تابلوهای اسامی در میادین و خیابان های اصلی شهر پیشوا مکشلات بسیاری را جهت مسیریابی برای شهروندان ایجاد کرده بود.

وی افزود: به منظور بهبود وضعیت شناسایی معابر و کوچه ها و دسترسی آسانتر شهروندان و نیروهای امدادی و امنیتی به نقاط و مقصد مورد نظرشان، تابلوهای نام معابر توسط اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری پیشوا در محل های فاقد تابلو نصب شد.

شهردار پیشوا با بیان اینکه تعداد ۱۹ تابلو معرفی محل در میادین و معابر شهر نصب شده، افزود: نصب این تابلوها با استفاده از شبرنگ لانه زنبوری میادین در محل های که پیش از این فاقد تابلو مشخصات بود، صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه صرفه جویی در هزینه ها همواره جزو اولویت های کاری شهرداری پیشواست، تصریح کرد: تمام فرآیند طراحی جانمایی و نصب تابلوهای اسلمی به همت نیروهای اقتصاد مقاومتی اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری انجام شده است.

امیری به نصب ۳ تابلو در میدان شهید چمران و ۴ تابلو نیز در میدان شهدا اشاره کرد و گفت: ۲ تابلو نیز در خیابان فلسطین که از چهارراه حرم آغاز و تا تقاطع دستجردی ادامه پیدا می کند، نصب شد.

وی با اشاره به نصب ۲ تابلو در بلوار راه آهن حدفاصل میدان شهید چمران تا ایستگاه راه آهن، افزود: ۴ تابلو در بلوار دستجردی نصب شده که از تقاطع شریعتی آغاز و تا میدان ۹دی ادامه پیدا می کند.

شهردار پیشوا تصریح کرد: همچنین تعداد ۴ تابلو نیز در خیابان های توحید، باهنر، طالقانی و بهار نصب شده است.

وی در پایان از شهروندان خواست تا در حفظ و نگهداری مبلمان شهری نهایت تعامل و همکاری را با مجموعه شهرداری داشته باشند تا از تحمیل هزینه های اضافه به بیت المال جلوگیری شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.